Putzi
party die ganze nacht
of niet.. ik stel me even voor:
Ik loop alweer een maandje ofzo rond op dit forum, ik heb ondertussen ook al iets van Leo gekocht
. Mijn interesses liggen in muziek en audio/visuele elektronica. Ik hou voornamelijk van de stromingen electro, italo, big beat en (voornamelijk tijdens uitgaan) techno.
Tja, verder woon ik in het gemoedelijke Eindhoven. Mijn gearlist is hieronder te bewonderen/af te kraken, tot nu toe gebruik ik het liefste hardware (ik zit overdag al genoeg achter de PC)
Ik hoop nog veel bij te leren hier, en af en toe wat slap over synths lullen is natuurlijk ook niet verkeerd
Ik loop alweer een maandje ofzo rond op dit forum, ik heb ondertussen ook al iets van Leo gekocht
. Mijn interesses liggen in muziek en audio/visuele elektronica. Ik hou voornamelijk van de stromingen electro, italo, big beat en (voornamelijk tijdens uitgaan) techno.Tja, verder woon ik in het gemoedelijke Eindhoven. Mijn gearlist is hieronder te bewonderen/af te kraken, tot nu toe gebruik ik het liefste hardware (ik zit overdag al genoeg achter de PC)
Ik hoop nog veel bij te leren hier, en af en toe wat slap over synths lullen is natuurlijk ook niet verkeerd

Welkom!!!
Wat zijn er trouwens toch veel leden op dit forum die in Eindhoven wonen...