Presentatie CD Box: Early Dutch Electronic Music from Philips Laboratories.

Phontaq

+---O---+
Ter gelegenheid van de uitgave komt de samensteller Kees Tazelaar, de box op 7 oktober aanstaande presenteren in een tot de verbeelding sprekende locatie: de Philips Lichttoren aan de Emmasingel in Eindhoven. Het programma begint om 19.30 uur en de ENTREE IS GRATIS.

De CD Box bestaat uit 4 CD's, 7 boekjes en een aantal uitvouwbladen. De winkelprijs bedraagt ongeveer 60 Euro. Tijdens de presentatie kost de CD Box 50 Euro.

Zie ook:

http://www.vpro.nl/weblog/news.jsp?news=19350280

Thanks! Komt in mijn agenda!

Ik ben er vanavond.

Ik heb een blauw shirtje aan en heb lange manen. Tis maar dat je het weet.

Effe vette pech dat eindhoven zo'n eind van de beschaafde wereld af ligt, zeg.
Baal ik wel even van. Als je dat artikel leest heb je wel erg veel zin in een presentatie en die box.
Maar ja, dan maar 60 euri neerleggen voor al dat lekkers.
Alleen nog even uitzoeken waar dat ding ligt.
Zal wel geen medeiamarkt artikel zijn.

In ieder geval veel plezier voor een ieder die wel in de gelegenheid is om er te zijn

Tsk, Eindhoven is hét lichtpunt van de nederland.

Origineel geplaatst door Burp
net nu ik tot 20:00 moet werken... leek me wel gaaf!
Sterker nog, het was gaaf!

Leuke filmpjes, leuke plaatjes, veel info.. Niet bla bla bla CD bla bla bla.. nee, echt informatie.
Na de lezing werden er CDs verkocht, maar ik had eerst dorst en zin in een Jupiler.

5 minuten later waren alle exemplaren op. Straks snel naar de Bullit Klassiek. Die box wordt de mijne!

Vooral de omschrijving van de vierde cd maakte mij gek..

Hè, verdomme... Khad het zo graag willen meemaken. Was helaas verhinderd.

Als er hier iemand wel eens naar X-rated op KINKfm luistert, op zondagavond van 21u tot 00u, daar draaien ze regelmatig muziek van die cd-box. Echt vage shit uit de jaren 50(!!!). Ben benieuwd wat ze daar allemaal voor rare geestverruimende middeltjes gebruikten in dat Philips Lab... waarschijnlijk alleen high worden op elektronica... Kicke!

Eindhoven al ruim een halve eeuw de gekste wordt hier weer bewezen?

ps. En voor degenen die X-rated nooit luisteren... Moejje toch maar is doen dan...

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Vooral de omschrijving van de vierde cd maakte mij gek..

Kan niet! ;)

Origineel geplaatst door fuse
Kan niet! ;)
Alle muziekstukken zijn gemaakt met stukken band, die dan geknipt, geplakt, opgenomen, enzovoort zijn.. Niet alleen de muziek staat op die box, maar ook die stukjes banden.. stukken opnamen van de av sirene als ik me niet vergis enzovoort.. De philips galm, enzovoort. Heerlijk materiaal! Vooral met een Jupiler in de lichttoren.

Alle muziekstukken zijn gemaakt met stukken band, die dan geknipt, geplakt, opgenomen, enzovoort zijn.. Niet alleen de muziek staat op die box, maar ook die stukjes banden.. stukken opnamen van de av sirene als ik me niet vergis enzovoort.. De philips galm, enzovoort. Heerlijk materiaal! Vooral met een Jupiler in de lichttoren.

wow!

Als een deur!

(hedde gij em deur?)

Straks snel naar de Bullit Klassiek. Die box wordt de mijne!
Bij de bullit konden ze hem niet meer krijgen of heel moeizaam, ik heb hem direct bij basta besteld... Is onderweg.

Early Dutch Electronic Music From Philips Research Labaratories

Voor de geinteresseerde onder ons is dit een zeer aangename CD met betrekking tot Synthese en Klankvorming in het geheel.
Klik HIER voor meer info.
Er zijn ook 2 demo´s te downloaden DEMO 1 en DEMO 2.
Namen die op deze CD verschijnen zijn Henk Badings,Kid Baltan,Tom Dissevelt...
Ook zit er veel documentatie bij met info over de diversen studio´s,apparatuur en de technici.
Voor de echte klankfanaten een MUST HAVE !!!

Attachments

• playl_65762091_pic.gif
    playl_65762091_pic.gif
    42,2 KB · Bekeken: 128
Mmmm kom er net achter dat ik niet de eerste ben die met dit nieuws kwam.....sorry daarvoor :engel:
Maar misschien toch ff interessant om opnieuw in de picture te zetten.

Bericht door een moderator:
Samengevoegd

Back