• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland D2 groovebox (+ flightcase)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Steven V

Ouwe rot
In de aanbieding:

Roland D2 groovebox
* Eerste eigenaar
* Nu bijna 1 jaar in mijn bezit
* Als nieuw, perfect werkend, geen mankementen, niet aan de buitenkant noch aan de binnenkant
* Weinig gebruikt, in een rookvrije ruimte, nooit mee opgetreden
* Origele doos en handleiding aanwezig in goede staat, alsook de netadaptor

* Zelfgemaakte flightcase, op maat gemaakt voor de D2 (compleet met gewatteerde binnenkant - deze past er precies in). Materiaal 9mm meranti multiplex, gebeitst, hardware aluminium. Handvat en twee vlindersluitingen.

* Reden van verkoop is dat ik hem niet meer gebruik. Een geldsom is uiteraard ook altijd geldig.

Te ruilen voor (één van de mogelijkheden - het mogen er uiteraard ook méér zijn :D):
* Het bedrag van 250 euro (valt over te te onderhandelen uiteraard). Flightcase mag eventueel ook apart verkocht worden, maar daar heb ik geen bedrag voor in gedachten. Ik wil zeggen, dat als iemand de D2 wilt en er ook de flightcase bij wilt ik deze gratis aan die persoon weggeef. Wil de persoon in kwestie de flightcase niet dan is hij beschikbaar voor eventuele kopers, voor een vriendenprijsje (bouw van deze flightcase was ongeveer 100 euro).
* Roland SH-32
* Roland EF-303
* Yamaha DX200
* Boss DR220
* Iets dergelijks... mag vanalles zijn, contacteer me dus als je een leuk ruilvoorstel denkt te hebben!
* Qua effectapparaten (studio-effecten) is enkel een TC M300 een mogelijkheid

Het volgende vergat ik er nog bij te vermelden:

Ophalen, komen uittesten, verzekerd versturen via post, het is allemaal mogelijk. Hou er wel rekening mee dat ik in een uithoek van België woon, voor de meesten waarschijnlijk niet dicht bij de deur. In geval van verzending zijn de portkosten uiteraard voor de koper.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back