• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

MP7, XP-80 (defect voor onderdelen), flightcase, Instrument 1

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

vido

Nieuwkomer
Wegens opruiming bied ik hierbij de volgende zaken te koop aan:

Mijn Kawai MP7 digitale stage piano. Geweldige sound en pianotoetsenbord-actie. Inclusief 3-pedalenunit en bladmuziekstandaard. In uitstekende staat. Binnenshuis gebruikt. Ik verkoop deze omdat ik er twee heb. Foto's van het instrument volgen morgen. €900.

Mijn defecte Roland XP-80, voor onderdelen. Hiervan is het moederbord ontdaan van alle condensatoren en beschadigd geraakt (wat missende pads. Mogelijk nog te repareren door ervaren technicus). Alle overige delen zijn nog goed. Het toetsenbord is geheel gereinigd en ontdaan van alle rode-lijmellende. Dus alleen dit is al de moeite waard €150

Zware Flightcase met handgrepen, bv. voor Yamaha SY99 of Roland XP80. Gebruikt, doch in goede staat, zowel van buiten als binnen (schuimrubber heeft 1 klein gat van de geheugenkaart van mijn SY).
Afmetingen uitwendig: 130x46x17 cm3; inwendig 126x41x12 cm3. €65

Artiphon Instrument 1
gitaarachtige midicontroller. Veel interessante controlmogelijkheden, maar niet helemaal mijn ding als toetsenist. Ook ben ik geen Apple-gebruiker (er is geen Android ondersteuning). Alleen thuisgebruikt. In originele verpakking, incl. alle toebehoren. In zeer goede staat. €160

De MP7 en Instrument 1 kunnen uiteraard geprobeerd worden.

Attachments

• Flightcase-1.jpg
    Flightcase-1.jpg
    103,6 KB · Bekeken: 136
  • Flightcase-2.jpg
    Flightcase-2.jpg
    94 KB · Bekeken: 125
  • Flightcase-3.jpg
    Flightcase-3.jpg
    114,2 KB · Bekeken: 115
  • Instrument1-1.jpg
    Instrument1-1.jpg
    113,8 KB · Bekeken: 119
  • Instrument1-2.jpg
    Instrument1-2.jpg
    192,8 KB · Bekeken: 120
  • Instrument1-4.jpg
    Instrument1-4.jpg
    138,1 KB · Bekeken: 126
  • Instrument1-5.jpg
    Instrument1-5.jpg
    150,8 KB · Bekeken: 132
  • xp80-1.jpg
    xp80-1.jpg
    64,8 KB · Bekeken: 138
  • xp80-2.jpg
    xp80-2.jpg
    38,1 KB · Bekeken: 143
  • xp80-3.jpg
    xp80-3.jpg
    66,8 KB · Bekeken: 121
Laatst gewijzigd:
Mijn Kawai MP7 digitale stage piano. Geweldige sound en pianotoetsenbord-actie. Inclusief 3-pedalenunit en bladmuziekstandaard. In uitstekende staat. Binnenshuis gebruikt. Ik verkoop deze omdat ik er twee heb. Foto's van het instrument zijn beschikbaar. - Gereserveerd

Mijn defecte Roland XP-80, voor onderdelen. Hiervan is het moederbord ontdaan van alle condensatoren en beschadigd geraakt (wat missende pads. Mogelijk nog te repareren door ervaren technicus). Alle overige delen zijn nog goed. Het toetsenbord is geheel gereinigd en ontdaan van alle rode-lijmellende. Dus alleen dit is al de moeite waard. - Gereserveerd

Zware Flightcase met handgrepen, bv. voor Yamaha SY99 of Roland XP80. Gebruikt, doch in goede staat, zowel van buiten als binnen (schuimrubber heeft 1 klein gat van de geheugenkaart van mijn SY).
Afmetingen uitwendig: 130x46x17 cm3; inwendig 126x41x12 cm3. - Gereserveerd

Artiphon Instrument 1
gitaarachtige midicontroller. Veel interessante controlmogelijkheden, maar niet helemaal mijn ding als toetsenist. Ook ben ik geen Apple-gebruiker (er is geen Android ondersteuning). Alleen thuisgebruikt. In originele verpakking, incl. alle toebehoren. In zeer goede staat. €160

Instrument 1 kan uiteraard geprobeerd worden.

Back