• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Diverse apparatuur!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Sxpress

Ingeburgerd
Ik heb nog wat spulletjes over die ik weg doe.......
Ik heb een korg ER-1 drumcomputer voor 160 euro, Roland soundcanvas sc-55 voor 90 euro, behringer ultrabass pro ex1200 voor 65 euro, behringer ultramizer pro dsp1400p voor 80 euro, Boss rpq10 preamp/equalizer voor 25 euro.
Versturen is geen probleem.:okdan:

ook nog......

ook nog......

Tevens heb ik ook nog een alesis sr-16 voor 95 euro en een behringer mx2804 tafel voor 225 euro en een composer pro mdx2200 van behringer voor 85 euro.
Ik ben een beetje me studiootje aan het opruimen......
Versturen is geen probleem.:okdan:

apparatuur

apparatuur

De korg er-1 en de behringer ultrabass pro ex1200 zijn inmiddels verkocht! de rest is nog steeds te koop:okdan:

apparatuur

apparatuur

Hallo de alesis sr-16 is ook verkocht en ook de soundcanvas van roland is weg.

Ik heb momenteel alleen de composer pro mdx2200 85,= Ultramizer pro 80,= zoom 1202 studio 19" fx processor 70,=
Versturen geen probleem.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back