VirusC Nord3

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Nouveau

Ouwe rot
Alweerzoiets of zal t echt zijn

Op interface.nl:

Te koop: Wegens stopzetting hobby verkoop ik mijn Access Virus C voor 200 Euro en mijn Nordlead 3 voor 350 Euro. Heeft altijd in een rookvrije ruimte gestaan. Voor meer info: eindehobby@hetnet.nl

2 oktober 2004 Prijs: € 200,- E-mail sturen

HEt was blijkbaar echt. Op het te koop aangeboden forum meld een forumlid het setje te hebben opgehaald voor 550 Euro.

De koop van het jaar al mag ik het zelf zeggen!

Die Nord Lead 3 had ik graag willen hebben!!!!!! :stupid

Origineel geplaatst door Acidfever
HEt was blijkbaar echt. Op het te koop aangeboden forum meld een forumlid het setje te hebben opgehaald voor 550 Euro.

De koop van het jaar al mag ik het zelf zeggen!

Die Nord Lead 3 had ik graag willen hebben!!!!!! :stupid

Volgens mij was dat een grapje!!

Toch wel? Nu snap ik het niet meer! :erm:

Anders, koop je mijn andromeda voor 400 euro, nog in nieuwstaat.

...
..
.

en weg is ie.. (dat ging snel)

:D :D

Tja....je weet het nooit het. STel je voor dat iemand zijn Nord Lead 3 echt voor dat geld wegdoet en jij denkt...oooo....dat is toch nep en het blijkt echt te zijn. Dan kun je je wel voor je kop slaan!

:P

Ik moet eerlijk zeggen dat als iemand een nord lead 3 koopt van iemand of vergelijkbaar voor 350 euro dat ik dat eigenlijk schandalig vind.

Of, de verkoper is gek en moet eigenlijk beschermd worden tegen zijn domheid en niet beroofd vanwege zijn domheid
of, de gear is gestolen en mag dus niet verhandeld worden

Ik vind het dus niet zo netjes dat iemand er op in zou gaan als het waar mocht zijn ..

Origineel geplaatst door Burp
heb voor de zekerheid (echt) een email gestuurd naar die gast, ik bedoel, ik wil ze beidde wel voor dat geld! Maar nog geen reactie...

gnif.. ga nog effe mailen naar die gast ja.. je bent een beetje dom.

Ten eerste ben je natuurlijk vet te laat, ten tweede laat je zien dat je een haaibaai bent .. :D

Origineel geplaatst door demian
Ik moet eerlijk zeggen dat als iemand een nord lead 3 koopt van iemand of vergelijkbaar voor 350 euro dat ik dat eigenlijk schandalig vind.

Of, de verkoper is gek en moet eigenlijk beschermd worden tegen zijn domheid en niet beroofd vanwege zijn domheid
of, de gear is gestolen en mag dus niet verhandeld worden

Ik vind het dus niet zo netjes dat iemand er op in zou gaan als het waar mocht zijn ..

Netjes is het misschien niet maar verder is het de keus van de verkoper om het zo te verkopen.
Ik vermoedt echter wel dat dit gestolen gear is ofzo. Je gaat geen gear van respectievelijk 1600 en 1700 euro verkopen voor 250 en 350 euro. Zelfs al stop je met je hobby wil je daar nog gewoon wat centjes voor terug hebben.

1200 Euro per apparaat incasseren om je apparaten maar te verkopen is inderdaad verre van normaal!

Origineel geplaatst door Acidfever
1200 Euro per apparaat incasseren om je apparaten maar te verkopen is inderdaad verre van normaal!

.....maar zeker al eens eerder vertoont ! Er zit hier zelfs een lid op dit forum die "bekend" staat om dergelijke praktijken.

Zulke aanbiedingen, en dan zeker reacties als ware het gestolen gear, doen altijd een vraag bij me opkomen:
Is er idd een handel in gestolen gear ? en nee, ik heb geen rare plannetjes ofzo

Synths zijn best specifieke dingen, er is imo niet echt een grote markt voor (dan heb ik het dus over de legale handel). Hoe krijg je het dan voor elkaar om een gestolen ding te verpatsen ? Het zijn nou niet bepaald dingen die als warme broodjes over de toonbank gaan en waar half nederland op zit te wachten (imo typische "eigenschappen" van zaken die vaak gejat worden, zoals een autoradio ofzo).

Eigenlijk spring ik best onachtzaam met m'n spullen om, bij optredens hou ik bijv echt niet altijd m'n spullen in het oog, met als achterliggende gedachte: "hier loopt vast niemand rond die mijn spullen op waarde weet te schatten".

Ben ik nou naief ? :confused:

Origineel geplaatst door gemmetje
..Eigenlijk spring ik best onachtzaam met m'n spullen om, bij optredens hou ik bijv echt niet altijd m'n spullen in het oog, met als achterliggende gedachte: "hier loopt vast niemand rond die mijn spullen op waarde weet te schatten"..

Wanneer had je een optreden? En waar? :duivels:

Maar 'k weet (bijna) zeker dat er wel een handel is in gestolen gear.
Als je 't slim(mer) aanpakt, ga je 100 - 200 € onder de normale/goedkope 2e handsprijs zitten (valt minder op) en evt. in Duitsland en/of België aanbieden.
OF je ruilt 't in bij een voor jou minder bekende winkel, en geeft een nep naam/adres op en betaald 't restand cash.

Hoe moeilijk is 't..

:erm: Maarre, dit doe ik in principe dus niet. Dan maar minder gear; jatten is gewoon triest.

Origineel geplaatst door gemmetje
Ben ik nou naief ? :confused:

Ja :D

Ik ben echt helemaal paranoia als het om Gear gaat...als ik wat gekocht heb en ik moet terug naar de auto of het huis in pffff dan is iedereen een potentiele dief.
Ik moet er niet aan denken dat mijn lievelingetjes wat overkomt :luv: .......
Maar goed ik denk dat dit wel iets is wat elke Synthofiel heef.

Wat betreft de advertentie denk ik dat dit gewoon een geintje is van iemand.En nu heeft er 1 van ons geroepen dat hij dat spul gehaald heeft maar is dat ook niet gewoon ff om ons op te jutten (ze MISBRUIKEN onze handicap/verslaving genaamd Synthliefde..het is een GROVE SCHANDE)
En idd als die persoon het voor die prijs wil verkopen dan is ie knettergek maar dan is het wel zijn keus.
Wat betreft gestolen waar,dit zijn dingen die je niet altijd kunt controleren iemand kan nog zo betrouwbaar overkomen en je dan nog iets wat gejat is in je maag splitsen (wat dat betreft kun je maar beter niet weten waar alles vandaan komt)
Maar dat het gejat is lijkt me stug ik bedoel dan kan ie voor de Virus C nog ff makkelijk 700 € vragen...(Dit zijn wel weer wat meer shotjes *D )

Als die gozer voor 550euro een nl3 & een virus c verkoopt heeft ie toch echt een flink gat in zijn hoofd. Je gaat je zooi toch niet verkopen voor 550euro als je het binnen een week ook voor 1000euro kunt verkopen,zelfs als je het 2ehands zou slijten aan de plaatselijke muziekboer zou je nog rijker worden. Of deze man houd je flink voor de gek of de persoon is na mijn mening triestelijk zwaar in de war.

Ik heb ook maar even een mailtje gestuurd om te checken, maar geloof er ook weinig van. Ik denk dat hij iig een heeeeeeeeeeeeeeeeeeele vollle mailbox heeft vandaag :D . Ik weet zeker dat veel mensen veel meer hebben geboden dan wat hij vraagt, dus als het waar is dat hij ze verkoopt dan zal hij dat zeker doen voor veel meer dan de vraagprijs.

't Is zó makkelijk om een nep-berichie te plaatsen op bijv. Marktplaats om iemand gek te laten bellen/mailen.

Als oud spul te goedkoop aangeboden wordt, geloof ik 't eerder..

Natuurlijk was mijn reactie (van die 550 euro) een cynische...mensen die dit soort geintjes uithalen zijn trolls, helers of gekken...me dunkt vooral het eerste. Als je iets steelt en probeert te verkopen dan doe je dat niet tegen een verdacht lage prijs. (tenzij je net je partner hebt vermoord en je zijn hele studio voor een prikkie in de verkoop doet)

Origineel geplaatst door Burp
heb voor de zekerheid (echt) een email gestuurd naar die gast, ik bedoel, ik wil ze beidde wel voor dat geld! Maar nog geen reactie...

Laat het dan ff weten

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back