Ik ben bang dat dat nog even een openstaand puntje is. Aanvankelijk mocht iedereen reageren op een post (en dat is iets wat we expliciet niet willen) en om dat op te lossen staat momenteel dus blijkbaar even alle reactie dicht, ook die van jezelf.
Deze is voor mij ook nieuw. De optie dat alleen TS kan reageren, bestaat niet langer. Of iedereen kan reageren, of niemand. Voor nu zal ik het reageren aanzetten, maar dit is wel een punt waar we op korte termijn goed over moeten nadenken.
Als ik mij niet vergis kan de TS van een topic op marktplaats binnen deze software zijn eigen topic sluiten.
Dus de TS kan een topic openen de uitleg posten en het afsluiten zodat enkel hijzelf of zijzelf kan reageren, wil je nadien nog iets toevoegen of melden dat het object verkocht is, dan kan je het topic ook weer even openen en terug afsluiten.
Als ik mij niet vergis kan de TS van een topic op marktplaats binnen deze software zijn eigen topic sluiten.
Dus de TS kan een topic openen de uitleg posten en het afsluiten zodat enkel hijzelf of zijzelf kan reageren, wil je nadien nog iets toevoegen of melden dat het object verkocht is, dan kan je het topic ook weer even openen en terug afsluiten.
Op zich een creatieve oplossing Rezix. Ik zit dan alleen even te denken aan de manier waarop we nu omgaan met te koop gevraagd. Een slotje op een topic betekent nu nog dat het item niet meer wordt gezocht. Misschien kunnen we daar nog wel iets op verzinnen. Ik vind je voorstel zeker het overwegen waard.
Op zich een creatieve oplossing Rezix. Ik zit dan alleen even te denken aan de manier waarop we nu omgaan met te koop gevraagd. Een slotje op een topic betekent nu nog dat het item niet meer wordt gezocht. Misschien kunnen we daar nog wel iets op verzinnen. Ik vind je voorstel zeker het overwegen waard.
In de "te koop gevraagd" sectie kan de TS het topic open laten zodat men daar wel kan reageren, tot men het gezochte gevonden heeft en dan kan je alsnog het topic sluiten.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.