Overbelaste server

JohnDoe33

Gedeactiveerd account
Daarnet kreeg ik even een melding van een overbelaste server..

Het zal wel druk zijn op het moment.

Last edited by a moderator:
Ik was 5 minuten voor die melding ingelogd en het was vrij rustig dus ik werd wel verrast moet ik zeggen toen ik opeens te lezen kreeg dat het overbelast was.

Uiteindelijk moet het gezien het record, meer dan 4000 bezoekers kunnen verdragen.. :-)

Ik krijg die foutcode alle 2 minuten...error, the server is too busy atm. Try again later.
Al sinds half 9 vanochtend.

Ik kon eerst helemaal niet inloggen en nu krijg ik steeds de melding:
"The server is too busy at the moment. Please try again later."

In de ochtend kwam ik het forum niet eens op. Nu inderdaad ook meldingen van overbelaste server. Het lijkt erop dat de software toch een tandje te zwaar voor de huidige server setup.

Tijdens het live gaan van het forum draaide er op de achtergrond een indexatie voor de zoekfunctionaliteit. Deze indexatie is afgelopen vrijdagavond afgerond en zou voldoende capaciteit op de server moeten vrijmaken om normaal gebruik toe te staan. Hebben jullie na vrijdagavond nog vergelijkbare meldingen gezien?

Ik heb ze alweer even niet gezien en heb een aantal keren het forum bezocht de afgelopen dagen.

Hier ook traag met Safari op iMac... En ik mis de oude stijl nieuwspagina opmaak met veel te grote foto's

Snelheid lijkt al iets verbeterd te zijn na de indexatie van de zoekwoorden. We kijken nog naar mogelijkheden om de server zo goed mogelijk te laten presteren.

Voor wat betreft de oude nieuwspagina, de content slider geeft bij nieuwe berichten de eerste afbeelding die als bijlage is toegevoegd weer. Bij oude berichten die hij dat niet. Dus content aanmaken met een afbeelding als bijlage (dus niet als link) en het komt weer helemaal goed :). Afbeeldingen zullen helaas nooit meer te groot worden weergegeven. Sorry.

Kreeg daarnet weer een paar meldingen. Is er misschien weer iets op de achtergrond bezig?

Back