Probleem met MP berichten van vrijdag 3 augustus

G

Guest

Guest
ik heb vanmorgen iets te koop gezet, maar zie de draad/post niet terug in de lijst. wel in mijn recente berichten trouwens, dus het is er wel. maar niet zo maar zichtbaar, lijkt het.

We hebben inderdaad geconstateerd dat een aantal berichten die kort na de upgrade in de marktplaats sectie zijngepost, niet zichtbaar zijn wanneer je het marktplaats forum opent. Helaas kunnen we hiervoor geen eenvoudige oplossing bieden. Ik zou iedereen die met dit probleem te maken heeft willen vragen om deze posts opnieuw te posten (dus alleen als ze niet via het MP forum zichtbaar zijn).

ik heb het nu 3 keer geprobeerd, overigens op 3 verschillende dagen, met hetzelfde resultaat. berichten komen niet voor in de lijst of het subforum, maar zijn wel terug te vinden. ik stel voor dat de moderators dan maar gewoon de geadverteerde spullen van me overnemen, is het ook opgelost.

ik stel voor dat de moderators dan maar gewoon de geadverteerde spullen van me overnemen, is het ook opgelost.

Haha, ik werk alleen ITB. Sorry man :)

Maar dit vind ik wel vreemd. Gaat het dan om elke nieuwe post die je plaatst in het MP forum, of om exacte kopieën van die ene post?

OK, ik denk dat ik eruit ben. In het nieuwe forum bestaat er een mogelijkheid om een zogenaamde contenttype voor posts te kiezen. Het is mij nog steeds onduidelijk wat de functie is van deze optie. De mogelijkheid om contenttypes te kiezen bij het aanmaken van discussies heb ik uitgezet behalve bij leden die in de vintage ledengroep zitten (staat nu wel uit). Ik wilde juist verwarring vorkomen door deze mogelijkheid aan te laten staan. Welnu, bij het aanmaken van je draadjes, heb je afbeeldingen willen invoegen. En dan is een klik op het icoontje dat een camera voorstelt, snel gedaan. Deze link bepaalt echter de keuze voor content type "afbeelding". Je hebt dus een speciaal type post aangemaakt. Het forum is zo ingesteld dat speciale post types niet worden getoond. Ik heb het nu zo ingericht dat deze types wel worden getoond. Hoewel het voor mij geen ideale oplossing is, is het wel een work around.

Als je afbeeldingen aan een bericht wilt toevoegen, dien je gebruik te maken van het iccontje dat helemaal rechtsbovenin je tekst editor zit, iets met een paperclip. Dit is de juiste manier om attachments in te voegen.

Kortom, je posts zijn weer zichtbaar en de optie om voor een speciale content type te kiezen staat inmiddels uit.

ik heb zeker dat cameraatje aangeklikt. je moet er maar achter komen dat dat het was. anyway - ze zijn nu zichtbaar. bedankt.

Back