• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

eurorack: AJH minimod filter, STG sea devils filter, XAOC warna, Enclave Studio6 case

G

Guest

Guest
eurorack: AJH minimod filter, STG sea devils filter, XAOC warna, Enclave Studio6 case

had deze al eerder geplaatst, maar zie m niet terug in de lijst. (ik vind m wel terug bij mijn recente berichten.) daarom nog maar een keer.
modules als nieuw in originele verpakking, case ook erg mooi, 2x104hp, sliding nuts (+ schroefjes), make noise power board, adapter - alles uiteraard perfect werkend en compleet.

AJH Minimod Transistor Ladder filter - dark edition €180
gebaseerd op minimoog model D, mooie klank, diep en strak, veel (cv) ins en outs

STG Sea Devils filter €175
gebaseerd op EMS Synthi, heel fijne klank, mooi karakter (ik vind m persoonlijk lekkerder klinken dan de AJH), ook veel (cv) in en uit.

XAOC Warna €55
2 x 1in naar 4 uit en 1 x 4in naar 1uit, ook nog inverter en groepje 1 is genormaliseerd naar 2 - zeer bruikbare module

Enclave Studio 6 €350
zeer mooie case, super coating, 2 x 104hp

Attachments

• photo123311.jpg
    photo123311.jpg
    57 KB · Bekeken: 162
  • photo123312.jpg
    photo123312.jpg
    83,7 KB · Bekeken: 151
  • photo123313.jpg
    photo123313.jpg
    90,5 KB · Bekeken: 152
  • photo123314.jpg
    photo123314.jpg
    82,4 KB · Bekeken: 152
  • photo123340.jpg
    photo123340.jpg
    59,1 KB · Bekeken: 135
deze is aan de beurt voor een schop.
sea devils filter verkocht (naar t buitenland, jawel.)

AJH minimod alsof ie uit de winkel komt, €175 + verzendkosten
Enclave Studio 6 - erg mooie case, dapper ook, €325 inclusief verzenden

ruil: verbos complex oscillator of sequence selector, verder niet.

alleen de warna en de Enclave case nog. samen voor 380 en dan doe ik er ook nog 25 tiptop stackcables bij. (17 type 1, 8 type 2, zoiets)

Back