• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop: DSI Prophet 08 en Mopho keys

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

payt

Enorm Lid
Bij deze te koop: een Mopho keys die alleen binnen heeft gestaan en dus in nieuwstaat verkeert.

800,-

Mopho KB: verkeert ook in nieuwstaat. Heerlijk synth je om in je arsenaal te hebben

450,-

Ik heb geen haast met de verkoop van deze synths. Bel gerust als je langs wilt komen om ze te testen.

06-18632945

Vorig bericht klopt niet helemaal: moet zijn:
  • Bij deze te koop: een Prophet 08 PE module die alleen binnen heeft gestaan en dus in nieuwstaat verkeert.

800,-

Mopho KB: verkeert ook in nieuwstaat. Heerlijk synth je om in je arsenaal te hebben

450,-

Ik heb geen haast met de verkoop van deze synths. Bel gerust als je langs wilt komen om ze te testen.

06-18632945
    • Citeer

Mopho keys mag weg voor 400

De P08 hou ik op 800

Kom op mensen het is weekend.. doe eens iets geks ;)

P08 en Mopho KB tesamen in 1 keer: 1100

Als je de Mopho KB EN de P08 wilt ruilen voor een Korg Prologue 8 (zonder tuning issues) dan ben ik daar voor.

Anders mag je beide ook de jouw eigendom noemen voor 1000 euries. Lager kan ik niet gaan.

Nu ik de rev 2 heb, merk ik dat de P08 toch wat anders klinkt.. wat meer 'in your face'. Misschien moet ik hem toch maar zelf houden ;)

Even een schopje. Beide synths staan nog te koop voor 1000 euros. Dat zijn dus 2 synths: de P08 en de Mopho keys.

Kick! Beide synths nog besachikbaar.

Ondanks wat belangstelling hier en daar, staan ze er beide nog. Wie komt ze ophalen? Doe een goed bod!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back