oliveralex
Analog or Analogue?
Te Koop: DBX 160X Compressor / Limiter – Een Echte Studio-Klassieker
Ben je op zoek naar die onmiskenbare 'snap' en 'punch' voor je drums of die zijdezachte controle over je basgitaar? Ik bied mijn DBX 160X aan, een absoluut werkpaard dat in geen enkele serieuze studiorack mag ontbreken.
Vraagprijs: 450 euro
ophalen in Antwerpen
Waarom de DBX 160X?
De DBX 160-serie is simpelweg iconisch. De 160X staat bekend om zijn hard-knee compressie die legendarisch is op snaredrums en kicks, maar dankzij de beroemde OverEasy® modus is hij ook verrassend subtiel en muzikaal inzetbaar.
De unit verkeert in perfecte technische en cosmetische staat. LED-meter werkt uitstekend en accuraat.
Interesse? Stuur gerust een berichtje voor meer info of om een afspraak te maken voor een korte demo.
Ben je op zoek naar die onmiskenbare 'snap' en 'punch' voor je drums of die zijdezachte controle over je basgitaar? Ik bied mijn DBX 160X aan, een absoluut werkpaard dat in geen enkele serieuze studiorack mag ontbreken.
Vraagprijs: 450 euro
ophalen in Antwerpen
Waarom de DBX 160X?
De DBX 160-serie is simpelweg iconisch. De 160X staat bekend om zijn hard-knee compressie die legendarisch is op snaredrums en kicks, maar dankzij de beroemde OverEasy® modus is hij ook verrassend subtiel en muzikaal inzetbaar.
- Multi-inzetbaar: Of je nu vocals wilt temmen, een basgitaar naar voren wilt halen in de mix of die karakteristieke 'thwack' aan je drums wilt geven; deze compressor kan het allemaal.
- Eenvoud is kracht: Met slechts drie knoppen (Threshold, Ratio, Output) vind je binnen seconden de perfecte instelling.
- VCA-karakter: De unieke VCA-architectuur zorgt voor een directe respons en een klank die zowel vintage als modern aanvoelt.
- Aansluitingen: Zie foto backpaneel: Jack of losse draden.
De unit verkeert in perfecte technische en cosmetische staat. LED-meter werkt uitstekend en accuraat.
Interesse? Stuur gerust een berichtje voor meer info of om een afspraak te maken voor een korte demo.