Ontv bericht: prev in eigen mail gedeeltelijk aanw., inh van mail op Synthf inb leeg

BlackEyed

Geschoren lid
Ontv bericht: prev in eigen mail gedeeltelijk aanw., inh van mail op Synthf inb leeg

Ontvangen bericht: preview in eigen mail gedeeltelijk aanwezig, inhoud van mail op Synthforum inbox is leeg.

Titel is beetje cryptisch door maximum van 85 tekens (of was dat altijd al zo?).

Ik moet eerlijk zeggen dat voor mij de inhoud van je post ook enigszins cryptisch is :). Zou je iets uitgebreider kunnen omschrijven wat het probleem precies is?

De beperking op het aantal karakters was in het oude forum inderdaad ook al aanwezig.

Was er al bang voor :)

Ik krijg een mail van Synthforum in m'n mail cliƫnt dat ik een mail in m'n inbox heb. In de mail van Synthforum staan ongeveer 2 regels met de inhoud van die mail. Als ik vervolgens naar de inbox op Synthforum ga, is de inhoud van de mail leeg.

2018-08-05 19_13_29-Bin - mail@richarddebakker.nl - Outlook.png

En als je naar je Berichtencentrum gaat, vanbuit het forum zelf, zie je dan wel iets bij Inbox? berichtencentrum ga jew heen via de knop links naar de login knop, en dan de onderste optie. Ik wil vaststellen of er helemaal geen bericht is, of dat de link in je mail onjuist is.

Back