W.I.P "As it was in 1990 s" (mellow) "super saai ik waarschuw ff" SNIPPET.

DRe

SSM spacestation
W.I.P "As it was in 1990 s" (mellow) "super saai ik waarschuw ff" SNIPPET.

Beetje snippet gemaakt mp3. "walking on the moon"

Gemaakt met de poly interne seq van de tr-909.
die de Akai 612 triggerd.
fx is geheim dat ga ik ook niet vertellen. ;) want dan ben i k wel ff een half dagje bezig.

In de jaren '90 was alles beter! :beard: (Ik word oud..)

Succes met het verder uitwerken. Het klinkt nu nog een beetje als een basis..

:koffie:

Het klinkt toch echt super slecht. De chain was de Akai s612 door een gitaarstack keihard opgenomen door een mic dan door een 1930 buizen reamping naar en door een Kaosspad3 door 2x compressor naar een eq naar een di in een interface. Het kraakt lekker. Lekker experimenteren.

Nou, eerlijk gezegd toch niet mijn ding.. Waarom vooral ? Omdat de percussie helemaal uit de maat blijft lopen. Hierdoor word ik redelijk nerveus. Je opzet is goed, maar de uitwerking laat een beetje de wensen over. Wel goed uiteraard dat je zo experimenteert met je gear.. So, keep it up ! Cheers, Jan.

Nou, eerlijk gezegd toch niet mijn ding.. Waarom vooral ? Omdat de percussie helemaal uit de maat blijft lopen. Hierdoor word ik redelijk nerveus. Je opzet is goed, maar de uitwerking laat een beetje de wensen over. Wel goed uiteraard dat je zo experimenteert met je gear.. So, keep it up ! Cheers, Jan.

Dank voor je reactie ik kijk nog even naar de "uit de maat lopen" of dat het swing is.

Ik denk dat IK niet zo strak ben met het inspelen van bass. Het is voor de verrassing met de hand in gespeeld.

Laatst gewijzigd:
ik kijk nog even naar de "uit de maat lopen" of dat het swing is.

Het is denk ik iets meer dan 'swing'..
Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik zelf altijd blokjes inkleur.. :-)

:koffie:

Back