SanktPauli - All I see

Sankt Pauli

Stamgast
En alweer! Deze ging echt een stuk sneller dan normaal. Het is een acapella van Stacey Kelleher. De tekst is nogal melancholisch, dus heb ik dat in de muziek laten terugkomen. Ben benieuwd of er mensen zijn die dit mooi vinden :)

https://soundcloud.com/sanktpaulimusic/all-i-see-sanktpauli-edit

Ik vond de instrumentalen wel wat hebben, maar eerlijk gezegd ben ik niet zo'n fan van die vrouwelijke stem. Het geheel klonk hierdoor niet echt in-sync.. Maar geeft niet hoor, want jij doet lekker jouw ding.. Keep it up.. Fijne werkweek, allemaal ;)

Ik ben simpelweg fan van je werk ! Uit al je SC tracks blijkt duidelijk dat je weet waar je mee bezig bent. Goed over nagedacht en je bezit de nodige skills om te doen wat nodig is met het goede resultaat als gevolg.

Laatst gewijzigd:
Vind het wel een bijzondere track.
Ook wel erg knap gedaan met die vrouwelijke vocalen erbij.
Hoe heb je dit eigenlijk gedaan (ben ik wel even benieuwd naar)?
Vind de balans ook erg goed in deze track.

Nou, de vocals kwamen van www.allihoopa.com. Daar hebben ze telkens een zgn. featured artist en dan mag je aan de slag met wat ze beschikbaar stellen. Deze acapella bevatte al alle zang, dus geen afzonderlijke sporen van lead en background. Dan is er een stuk minder mee te doen dan wanneer je losse sporen hebt. In dit geval is het dus gebleven bij wat zaken rechttrekken (al hoorde ik later dat dat vooral aan het eind nog wel wat beter had mogen gebeuren). Als ik de acapella heb, dan begin ik wat mee te spelen en gaandeweg ontstaat dan de track. Meestal heb ik vantevoren wel een idee welke stijl het moet gaan worden.

Ik ben simpelweg fan van je werk ! Uit al je SC tracks blijkt duidelijk dat je weet waar je mee bezig bent. Goed over nagedacht en je bezit de nodige skills om te doen wat nodig is met het goede resultaat als gevolg.

Alweer bedankt man! :halleluja Ik ben al aardig wat jaren bezig, maar kon meestal nooit een nummer echt afmaken. De laatste tijd lukt dat steeds beter, al blijft het een hoop werk. Ik ben niet de snelste en luister elke maat heel wat keren voordat ik er tevreden mee ben. Herkenbaar denk ik?

Ik vond de instrumentalen wel wat hebben, maar eerlijk gezegd ben ik niet zo'n fan van die vrouwelijke stem. Het geheel klonk hierdoor niet echt in-sync.. Maar geeft niet hoor, want jij doet lekker jouw ding.. Keep it up.. Fijne werkweek, allemaal ;)

Tja, wat de één een fantastische stem vindt, vindt de ander verschrikkelijk. Heel herkenbaar! 8) Met wat je zegt over dat het niet in sync loopt kan ik ook wel eens zijn, tenminste, als je het over de laatste maten hebt, daar zal ik nog eens naar kijken.

Back