Omg. Rotterdam: Mod-Hulp gevraagd voor Korg Monopoly en WA-EQP Equalizer

Sander02

Gepokt en gemazeld
Beste SF leden,

Ik zit al tijden tegen een paar MOD's aan te hikken waarbij (omdat) ik in het Chassis moet boren. Het zijn absoluut geen spannende MOD's, zeker voor ervaren Modders, er hoeft amper gesoldeerd te worden.
Is er iemand bereid zijn technische ervaring / gereedschap / tijd, tegen overeen te komen vergoeding, beschikbaar te stellen om de MOD's te maken? (of ik voer het uit onder 'supervisie')

Het betreft een Tubbutec ModyPoly MOD voor een Korg Monopoly + inbouwen van een Volume-Potje op een Warm Audio WA-EQP (om een Matched-pair te bereiken)

Ik vermoed dat deze MOD's, zeker door een wat meer ervaren persoon, binnen no-time zijn gerealiseerd.

Liefst omgeving R'dam, alvast bedankt! :mega:

Beetje m'n eer redden 8o) het is niet dat ik compleet a-technisch ben.. maar heb nogal vaak klus-pech door m'n ongeduld, dat kan ik me niet permitteren met een Vintage Monopoly die écht in vrijwel mint / topstaat is

Het zal hooguit een uur kosten schat ik zo in.. vergoeding zal in orde zijn (krat pils, fles goede wijn / single-malt whiskey naar keuze, of gewoon het equivalent in kille euri's)

De Tubbutec mod voor de Mono-Poly heb ik zelf ingebouwd, je hebt een beetje esthetisch inzicht, een centerpunt en een trappenboor nodig :)
Eventueel kan ik dat voor je doen, ik woon in Den Haag.

Back