• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Buitenkans: Monomachine & Machinedrum mk2 laatste batch in 2-tier stand

Icky

Stamgast
Vanwege gebrek aan tijd bied ik mijn Monomachine mk2+ en Machinedrum mk2 te koop. Komen in een mooie 2-tier stand en zijn in een zeer nette staat. Beide modellen hebben een build date uit 2015 (MM 4-15, MD 11-15). Enige mankement is dat de Machinedrum een enkele sound selection LED heeft die het niet doet (die van de OH channel).

Dit is een leuke buitenkans om dus de 2 zilveren Elektrons te bemachtigen nu ze beiden sinds 2016 uit productie zijn gehaald. Vraagprijs voor de hele set is 1500 euro. Komt inclusief stand, originele dozen, PSUs en manuals. Ophalen en uittesten in Apeldoorn of evt te versturen. Voor verdere vragen kan je me gerust een bericht sturen. Momenteel niet geïnteresseerd in een ruil.

photo_2018-09-04_17-06-28.jpg

photo_2018-09-04_17-05-52 (2).jpg

Schop met prijsdrop.

750 voor de monomachine
550 voor de machinedrum
50 voor de stand.
Of 1250 samen (100 euro korting dus)

De Monomachine is naar een nieuwe eigenaar. De machinedrum + stand mogen samen weg voor 500 euro.

Back