• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop Roland JUNO-60  (zonder keys)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

cuba7000

Ouwe rot
te koop Roland JUNO-60 (zonder keys) aan te sturen via midi (Kenton Midi <> DCB) deze zit erbij, (zie foto)

jammer genoeg niet meer in orginele staat,

note , een van de 2 audio uitgangen is iets zachter, (trouwens niet via de koptelefoon uitgang) en soms geeft hij een soort crackle geluid, alsof een volume potmeter niet goed is,dus daar moet nog even naar gekeken worden.

ik heb me laten vertellen dat dat een defecte op-amp is, heeft mischien, er ook mee te maken dat 1 uitgang iets zachter is.

verder werkt hij prima !

ik heb de orginele keys ook nog, mocht iemand daar interesse in hebben tegen meerprijs, als je echt wilt knutselen zou je hem weer kunnen herstellen.

evt heb ik ook wel interesse in een ruil met een Roland SH101

richtprijs 800,- en dat is z,n beetje 1000,- minder als wat ze er in complete staat voor vragen

hij staat ook op Marktplaats https://www.marktplaats.nl/a/muziek...da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

Attachments

• DSCF0494.JPG
    DSCF0494.JPG
    50,3 KB · Bekeken: 295
  • DSCF0495.JPG
    DSCF0495.JPG
    53,4 KB · Bekeken: 235
  • DSCF0493.JPG
    DSCF0493.JPG
    55,2 KB · Bekeken: 217
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.