[Cubase SX2] VST geen geluid

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Javascript

Amsterdam West
Aaaarggh om te janken mijn spam..sorry.

Ik heb wat gratis vst's gedownen, nou probeer ik deze af te spelen in cubase, volgens moet het mogenlijk zijn om deze een aparte track te geven.
Ik druk eerst F11, ik selecteer eenw willekeurige VST. Ik bonk op m'n keyboard, geen sound. Maar het transport panel lijkt wel signaal te geven wanneer ikm'n keyboard aantik met een vst geselecteerd zo'n soort Level metertje meespringen. Maar ik hoor niks :(

Iemand die een oplossing of tip heeft? Ik heb het overal gezocht, zelfs op een andere forum gepost, maar ik kan het in het engels niet zo goed uitleggen...iemand?iemand? Ik weet niet zoveel van Cubase af, maar wil het wel leren. Ik weet veel van netwerken, schoenen en wiet dus als je daar vragen over hebt sta ik open :)

Re: [Cubase SX2] VST geen geluid

Origineel geplaatst door Javascript
Aaaarggh om te janken mijn spam..sorry.

Ik heb wat gratis vst's gedownen, nou probeer ik deze af te spelen in cubase, volgens moet het mogenlijk zijn om deze een aparte track te geven.
Ik druk eerst F11, ik selecteer eenw willekeurige VST. Ik bonk op m'n keyboard, geen sound. Maar het transport panel lijkt wel signaal te geven wanneer ikm'n keyboard aantik met een vst geselecteerd zo'n soort Level metertje meespringen. Maar ik hoor niks :(

Iemand die een oplossing of tip heeft? Ik heb het overal gezocht, zelfs op een andere forum gepost, maar ik kan het in het engels niet zo goed uitleggen...iemand?iemand? Ik weet niet zoveel van Cubase af, maar wil het wel leren. Ik weet veel van netwerken, schoenen en wiet dus als je daar vragen over hebt sta ik open :)

je bent er bijna, je mist 1 klein stapje om het werkend te krijgen.
lees het getting started boekje wat je bij cubase hebt gekregen ben binnen een kwartier weet je genoeg om dit allemaal voor elkaar te hebben.

heb 'm via marktplaats gekocht wel een doosje, maar verder niks bij gekregen.

oh dat geeft niets.
op de cd die je hebt staan alle handleidingen ook. de getting started zit daar ook bij.
dus komt goed dan. :)

zucht.... maak een midi kanaal aan, selecteer als input je midi keyboard en als output je vst plugin.

en nou stoppen met spammen! :frons:

Origineel geplaatst door trigg
zucht.... maak een midi kanaal aan, selecteer als input je midi keyboard en als output je vst plugin.

en nou stoppen met spammen! :frons:
hahaha,

ik weet de volgende vraag al.
hoe maak ik een midikanaal aan en waar selecteer ik die input

veel plezier ermee ;)

Origineel geplaatst door quifster
hahaha,

ik weet de volgende vraag al.
hoe maak ik een midikanaal aan en waar selecteer ik die input

veel plezier ermee ;)

mmmm ja daar zeg je wat, die verwijzing van jou naar het getting started manual was eigenlijk zo gek nog niet :D

Maw RTFM. (sorry moest ff)

Fuse, niet voor je beurt gaan heh (godver!!)

Attachments

• rtfm.gif
    rtfm.gif
    1,4 KB · Bekeken: 103
Jaja rtfm lekker zo'n cliche antwoord. Sorry dat ik niet in jullie fokking wereld zit.
wat een gezeik toch weer he sjonge jonge. maar fok it bedankt voor het antwoord.

Jaja rtfm lekker zo'n cliche antwoord. Sorry dat ik niet in jullie fokking wereld zit.
wat een gezeik toch weer he sjonge jonge. maar fok it bedankt voor het antwoord.

zo'n antwoord word vaak gegeven als dit gewoon ook duidelijk in de handleiding staat... plus cubase heeft altijd een F1 waarbij je ook een complete manual heb. OOK EVENTUELE GEKRAAKTE VERSIES... dat is gewoon de help en die werkt altijd... dus zo lameass is de opmerking rtfm niet...

fok?

Is dat niet dat fokking fokkig fok forum op fok,nl of zo fokking hell,fokke en sukke

8o)

Attachments

• imggif.gif
    imggif.gif
    14,7 KB · Bekeken: 97
jammer dan, IK heb het niet kunnen vinden. Ik snap niet dat jullie zo moeilijk doen als je geen antwoord wilt geven ok, doe je ding. Als iemand mij wel een normaal antwoord kan geven en erbij vermeld waar ik die info vandaan kan halen. Daar heb ik wat aan in alle minuten wat hierna zal komen. Het is zo zonde jongens blijkbaar wist iedreen het antwoord wel, maar duurde het een aantal posts. Ik snap ook niet waarom op dit sooort 'simpele' vragen wel veel wordt gereageerd, maar op andere topics niet. Je bent hier toch niet om te bitchen? Dat is voor de Tina of my little pony forums

op elke track zit een luidspreker symbooltje, als je het aanklikt wordt het oranje... daarmee kun je je tracks "monitoren" en zo hoor je je geluid wel...

Je bent hier toch niet om te bitchen

Als jij een orginele versie hebt dan zou je de vraag niet stellen.. en mensen die gekraakte en gekopieerde software gebruiken worden hier niet geholpen.

8)

wat is dat nou weer voor vooroordeel, tering zo achterlijk had ik je niet ingeschat.

zit op een linux bak, dus kan de handleiding niet lezen [...] scheld hier en daar

wat een ontzettende hoop vervuiling in dit draadje zeg!!!!!!!! :stupid :stupid :stupid :stupid
Ik druk eerst F11, ik selecteer eenw willekeurige VST. Ik bonk op m'n keyboard, geen sound. Maar het transport panel lijkt wel signaal te geven wanneer ikm'n keyboard aantik met een vst geselecteerd zo'n soort Level metertje meespringen. Maar ik hoor niks

misschien is het verstandig om nadat je de vst hebt geladen, m als output van een track aan te wijzen!
kun je trouwens op een linux bak cubase SX draaien? dan vast ook wel een pdf viewer

Oops vergeten te zeggen dat het al was gelukt, het was idd het de midikanaal en het speakertje.

kun je trouwens op een linux bak cubase SX draaien? dan vast ook wel een pdf viewer
geen idee of dat kan, zou wel leuk zijn. Ik draai een net geinstalleerde Gentoo en m'n reader is supervaag bezig, vandaar :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back