PLAN B analoge modules tbv Euroack format

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik heb net iets op de doepfer lijst gezet..

Morgen, de ear list..
dan den plan b list...

serge list

buchla list.....

enzovoort...

Ik had mezelf voorgenomen om nog tot as zomer te wachten met meer druk uit te oefenen;
Ik wil ook heel graag de andere plan B & livewire modules bestellen;

Maar ik heb zoiets op die manier dus nog nooit eerder meegemaakt;
niet bij Doepfer, MacBeth, Cwejman, A.Sol., A.Sys., Wiard, Blacet, Bananalogue, Voxglitch, Anywhere ...
Sommigen laten je slechts een week wachten, andere bijna een jaar, maar meer dan een jaar is voor mij een unicum ..

Ik heb Peter ook gemailed met vragen omtrent levertijd.............no repsonse.
\

Hij "spamde" pas de doepfer lijst met nieuwe plan b modules, daar heb ik ook op gereageerd.......no response

Aardig of niet, ik hou m'n 300 euro nog ff op zak.............wel jammer want ze klinken echt vet die vco's

Origineel geplaatst door Jena_mu6
Ik heb Peter ook gemailed met vragen omtrent levertijd.............no repsonse.
\

Hij "spamde" pas de doepfer lijst met nieuwe plan b modules, daar heb ik ook op gereageerd.......no response

Aardig of niet, ik hou m'n 300 euro nog ff op zak.............wel jammer want ze klinken echt vet die vco's

Analogue Haven is nu de distributeur van alle EAR/Plan B spullen.
Volgens mij kun je die beter benaderen voor info/levertijden;
De man hierachter is qua commnicatie vrij professioneel.
Dat maakt het waarschijnlijk niet sneller maar wel duidelijker.

Ik zou idd ook wel 2 vco's van peter willen, maar als je alle slechte verhalen leest over zijn handel methodes zakt de moed je wel in de schoenen.

Hopelijk gaat ie over een jaartje ofzo stabiel leveren aan wat distributors dan koop ik ze dan wel. Ik zou helemaal gek worden als ik ik weet niet hoeveel heb overgemaakt naar iemand die ik niet ken, en vervolgens zit je meer als een jaar te wachten.... Daar betaal je toch ook niet voor ;) En dat verhaal dat het spul is wat zo bijzonder is geloof ik best, maar er is zat ander bijzonder spul waar je geen jaar op hoeft te wachten. Maar het is begrijpelijk dat als je heel goed bent in synthdesignen dat je wat minder bent in zaken doen.... Zoiezo zou je eigenlijk pas moeten betalen als het ding op het punt staat verstuurt te worden. Maar helaas werkt het niet zo...

Ik leef met jullie mee wachtende mensen ;) als ik de samples hoor, klinkt ie zo vet. Ik zou hem ook wel willen.

Dit is wel allemaal uit het pre-EAR era.. dat scheelt misschien... En de vraag is enorm.. Blijft niet netjes, maar toch..

Twee weken geleden een mail aan Don Hasler (zakelijke man van EAR) gestuurd
Bevestiging van ontvangst gekregen, maar verder niets meer.

btw: Shawn Cleary van Analogue Haven reageerde onmiddelijk op een vraag over plan B/ livewire

Ik heb maar weer eens een mailtje gestuurd met als subject: "Plan B Model 15 VCO ordered 9 july 2004"

Dus..

Hmm, Ik heb de eerste betaling al lang geleden gedaan..

Nu heb ik ergens een mailtje gezien op de Plan B mailing list dat alle 50 stuks verscheept zijn, maar hij reageert maar niet op verschillende mailtjes met mijn vraag of ik de tweede betaling mag doen en waar ie hem naar toe gestuurd heeft.. Ik ben namelijk verhuist..

Andere kopers al bericht gehad?

Het kan soms raar lopen jongens. Ik vind het wel k*t voor jullie. Als mij dit zou overkomen weet ik niet zo goed wat ik zou doen..:frons: :(

Godverdomme en weer nieuw plan-b stuff aangekondigd en dan staat er een heel leuk verhaal en als afsluiter

Estimated release dates for the Models 18 and 18A are April
2006. As far as the Models 18, it will go into full production
design in May, with it's estimated release date concurrent with
the Milton 2 (M21) release in June or thereabouts.

Hier word ik nu wel schijtziek van zeg en dan druk ik mij lichtjes uit.
Volgende maand gaat Analogue Haven plan-b spul verkoper POTVERDOMME!

Hmm antwoord van de man (eindelijk).
Volgens mij komt het goed met jullie vco's en mijn serge.

For info's sake. al of the Model 15's. 108 of them. have shipped outside of the customs - You, Cauri, who needed two in Buchla format. and another gentleman who wants two with Modcan faceplates.

Ik heb maar weer eens een mailtje gestuurd met als subject: "Plan B Model 15 VCO ordered 9 july 2004"

Dus..

Zitten jullie al zo lang op bestelde (en betaalde) spullen te wachten?

Dan moet het wel goed spul zijn als je daar het geduld voor kan opbrengen.
Respect, zou ik echt niet kunnen en mijn geld al 10x uitgegeven hebben.

Aan de andere kant; als je het binnen krijgt is het alweer vintage ;)

Succes dudes....

Origineel geplaatst door mono-poly
For info's sake. al of the Model 15's. 108 of them. have shipped outside of the customs - You, Cauri, who needed two in Buchla format. and another gentleman who wants two with Modcan faceplates.
Zou de doaune ze dan achter houden?

Joost, heb jij hem al binnen? Ik heb niets en ik heb een gewoon formaat besteld.

Zou de doaune ze dan achter houden?

Joost, heb jij hem al binnen? Ik heb niets en ik heb een gewoon formaat besteld.

Ik heb nog niets, ook geen reactie op m'n laatste mail.

@Mono, heeft ie er, in het bericht aan jou, ook bij gezet wanneer die 108 VCO's verstuurd zijn ?

Hoop doet leven ...

Ik ben met peter aardig goed in gesprek.
Volgens mij is levka zijn module zeker weten onderweg nu.
2 maanden geleden was het al verstuurd zie je pb levka.
Het goede nieuws is dat Peter ook bezig is met een Europese distribiteur net zo als analogue haven zeg maar.
En wat nog mooier is dat het mischien wel een nederlandse word!

Back