Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Heeft iemand de zijne al binnen?
De mijne is naar een verkeerd adres gestuurd dus waarschijnlijk terug naar de states. Peter heeft volledig vertrouwen erin, dus ik ook maar.
Het adres uit de eerste communicatie heeft ie in een sheet gezet, en daardoor zijn mijn adres wijzigingen verloren gegaan. Op zich niet erg, maar ik ben wel erg benieuwd naar die vco.

Ik wacht wel tot ik iets hoor, mocht jij dan eerder iets gehoord hebben, dan moet je het maar laten weten. Ik vertrouw mijn postbode trouwens ook niet, dus vandaar...Origineel geplaatst door mono-poly
Oow dat is goed JB.
Maar ik heb geen flauw idee wanneer mijn Serge hier heen komt.
Hij had het er over dat die het druk met de vco's had en dat ik over een paar dagen de graphics kreeg om te boordelen.
Zal wel een paar weken worden.
Dus laat maar weten of je nog een paar maanden wil wachten.
Ik zou ze aparat laten verzenden .
![]()
Origineel geplaatst door mono-poly
Daar hebben alle grootheden last van.
-Don Buchla
-Serge
-Ken Mc Beth
En uiteraard ook Peter.
Steve ligt eruit... Uit het EAR project in ieder geval.. Volgens mij ook uit het PLAN B project..Origineel geplaatst door mono-poly
Steve Rightnour gaat heel het administratie gebeuren regelen heb ik begrepen.
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Steve ligt eruit... Uit het EAR project in ieder geval.. Volgens mij ook uit het PLAN B project..
Ik word er ook gek van.. ik heb nu een paar mailtjes naar Steve gestuurd over mijn VCO.. geen antwoord..Origineel geplaatst door levka
Dat is snel
Geen goed teken ?
Hoe weet U dit allemaal ?
Ik wordt inmiddels wel een beetje moe van het lange wachten op m'n VCO![]()
In Mei alles betaald gvd
We regret to announce that Steve Rightnour has left the EAR Group. We are currently speaking to other individuals about taking Steve's charge and foresee no interruption in operations during this time.
Please feel free to contact either Mike Brown or Peter Grenader at the email addresses listed below for any and all items regarding Electro-Acoustic
Research.
best,
Mike Brown
Peter Grenader
Origineel geplaatst door levka
Dat is snel
Geen goed teken ?
Hoe weet U dit allemaal ?
Ik wordt inmiddels wel een beetje moe van het lange wachten op m'n VCO![]()
In Mei alles betaald gvd

Maar toch...Origineel geplaatst door mono-poly
Dat is eenmaal zo als je iets koop bij eenmans bedrijven (heb ik ook al eerder aangegeven).
Velen hebben er last mee behalve de grotere firma's.
Maar ja dan heb je binnen een aantal dagen een duizen een dozijn product.
Kijk naar de M5. Serge panels (sommige), Buchla, Sommige Wiard spullen, PSIM etc etc.