• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha PLG150-AN plug-in board

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Syntagma

Hold On
Yamaha PLG150-AN kaart te koop.

Geschikt om te gebruiken in diverse Yamaha synths (bijv. CS6X, S90, etc.). Zelfde kaart als in een AN200. Zeer vette sounds, ook vandaag de dag nog goed te gebruiken. Zoek maar eens naar de JayB soundset voor deze kaart (gratis te downloaden). Er zijn ook editors beschikbaar waarmee je deze kaart aan kunt sturen vanaf je pc.

Ophalen in Woerden of verzenden mogelijk. Ruilen tegen een Yamaha PLG150-DX of Yamaha DX200 kan ook.

Vraagprijs 249 euro.

Attachments

• IMG_7644.jpg
    IMG_7644.jpg
    106,8 KB · Bekeken: 176
  • IMG_7643.jpg
    IMG_7643.jpg
    59,6 KB · Bekeken: 154
Prijsverlaging naar 200 euro. Of ruilen tegen een Yamaha PLG150-DX of Yamaha DX200 (met bijbetaling van mijn kant). Wie komt 'm halen / naar wie kan ik hem versturen? :)

Bump! Hij is er nog. Volgens mij is dit artikel niet te vinden met de zoekfunctie? In elk geval: vraagprijs 180 euro of een goed bod.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back