[alert] Gestolen MC-909 en SPD-S

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

OnAcid

Slager van Schiedam
Vandaag gestolen 7-10-2004 te Rotterdam:

Roland MC-909 groovebox, serienummer: ZR 88701
Boss SPD-S Sampling pad, serienummer: ZR 33374

Wees op je hoede als deze worden aangeboden zonder voeding, manual of onder dubieuze omstandigheden (lage prijs).

Als je iets weet aub PB-en.

Ik hoop dat die klootzakken een langzame pijnlijke dood sterven. Eikels. Ik houd mijn ogen open. Misschien moet je nog even de hardcore 2ehandsmarktindegatenhouders op dit forum pb-en (Marcuuu bijvoorbeeld) zodat je zeker weet dat die scherpe spotters met je meekijken.

Het is niet van mij. Hoorde het van een kennis.

Ik houd die sites zeker in de gaten evenals de plaatselijke Cashconverters. ;)

Wel goed dat hij zijn serienummers heeft genoteerd. Op zich hoef je daar natuurlijk geen genie voor te zijn, maar ik ben daar helaas veel te lui voor geweest tot op heden. Moet daar maar eens wat aan gaan doen denk ik; als er ooit iets gejat wordt dan maak je het doorverkopers wel lastiger natuurlijk.

En eerlijk gezegd denk ik dat iemand die gear steelt het bijna altijd doet om door te verkopen; kan me niet voorstellen dat die persoon het gewoon zelf gaat gebruiken.

Ik zal me tot slot niet verlagen tot hele grove uitspraken, maar ik kan me bij sommige emoties wel iets voorstellen. Als iemand bij mij iets komt wegnemen waar ik (hard) voor heb gewerkt kon ik ook wel eens rare dingen gaan doen.

Balen voor je kennis OnAcid.

Ik hoop dat diegene die het ontvreemd heeft spontaan ge-elektrokuteerd wordt, bij het aansluiten van de spullen.
Ik hou het ook wel in de gaten als ik deze combo tegenkom.....

(PS wel goed verzekerd hoop ik?)

Heb je toevallig serienummers opgeschreven?

Origineel geplaatst door Bitcrusher
kom jij uit een ei?

Hij vraagt gewoon of die vent de serienummers had opgeschreven?!

Die vent kon ze namelijk ook onthouden hebben, of gefotografeerd bijvoorbeeld.

:D

Serienummers ONTHOUDEN ????
Wie kan/doet dat?

en fotograferen of opschrijven, wat is daar het verschil tussen???

jezus wat klote, ik kijk en ik leef mee.

Origineel geplaatst door etaoin
Ik wil niks impliceren (en bij legale verkoop alvast mijn nederige excuses), maar er is
gister (9-10) een MC-909 op Marktplaats gekomen, ook in Rotterdam, die duidelijk snel weg moet.

http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/roland/8398.htm

Deze persoon zal het niet zijn heb namelijk van hem ooit een Akai MPC 2000XL gekocht (hij is Beta tester voor Akai) en deze jongen komt volledig legaal aan zijn spullen..(althans denk ik)
Ik vrees dat je van je synths niets meer terugziet..maar waar zijn ze eigenlijk PRECIES gestolen ? En hoe laat ??

Deze persoon zal het niet zijn heb namelijk van hem ooit een Akai MPC 2000XL gekocht (hij is Beta tester voor Akai) en deze jongen komt volledig legaal aan zijn spullen..(althans denk ik)

Bij dezen mijn excuses aan deze Jose dan...

Origineel geplaatst door etaoin
Bij dezen mijn excuses aan deze Jose dan...

Ik denk niet dat je dat hoeft te doen...zijn al blij genoeg dat mensen wat oplettend zijn met dit soort zaken maar ik vrees dat de mensen die dit uitvreten slim genoeg zijn om het niet via Internet te verkopen (of gewoon zelf te houden)
Wil niet iemand beschuldigen maar het kan natuurlijk ook gewoon iemand van het forum zijn....eerlijke mensen zijn voortaan schaars.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back