• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland SH-1 in zeer goede staat!

Steve303

aka WOLF
Agh shit dit is pijnlijk; maar ik heb er lang over nagedacht en moet knopen doorhakken.
Daarom komt onderstaande te koop:

Roland SH-1 monosynth in zeer goede staat. 110V model maar komt uiteraard met transfo.
Hij is van 1978 maar dat verwonderde werkelijk iedereen die hem al zag. Het is er eigenlijk niet aan te zien en dat ding heeft killer looks... .
Je komt ze eigenlijk zelden tegen (en ik kijk nog steeds regelmatig op 2dehands en marktplaats).
Geen echte gebreken (en al zeker niet voor een toestel van 1978) maar ik ben nogal zuinig op mijn materiaal en daarom onderstaande opmerkingen.
- Een klein kraakje in de volume pot maar dat is niet storend; je zet deze toch steeds op een vast volume.
- Ook de L-M-H setting switch aan de aansluitingen heeft een kraakje tijdens het verzetten. Dat is eigenlijk allemaal van steeds in dezelfde stand te staan. Eens ingesteld is het volume gewoon goed en kraakvrij.
- Een krasje van 1 cm op het voorpaneel.

Prijs is 900 euro.

Foto's op aanvraag.

Back