• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland W-30 en D-50 onderdelen

FrankB

Stamgast
Ik heb een goed werkende Roland W-30 aangeschaft omdat ik de voeding nodig had voor een ander Roland apparaat. De overige onderdelen van de W-30 zijn beschikbaar om gekannibaliseerd te worden.

De W-30 heeft een bodemplaat die in uitzonderlijk goede (en onbeschadigde) staat is. Voorzien van de vier voetjes. Dit onderdeel wordt niet verzonden en mag weg voor € 20,--.

De W-30 is voorzien van de SCSI upgrade. Deze upgrade (eprom + diskette met OS) mag weg voor € 25,-- exclusief eventuele verzendkosten.

De goed werkende floppy drive mag weg voor € 15,-- exclusief eventuele verzendkosten.

Het goed werkende (maar enigszins lawaai makende) display mag weg voor € 15,-- exclusief eventuele verzendkosten.

Mainboard € 35,-- exclusief eventuele verzendkosten.
Output board € 25,-- exclusief eventuele verzendkosten.

Heb je iets anders nodig om jouw W-30 weer in goede staat te brengen....

De volgende Roland D-50 onderdelen heb ik ook nog liggen:

- Power Supply Board € 30,--
- Behuizing rechts (met krassen) € 15,--
- Behuizing links € 15,--
- Panel Board (met alle microswitches en LEDs, maar zonder display) € 30,--
- Card Reader € 20,--
- Jack Board € 20,--
- Dyna Scan Board € 20,--
- Octaaf toetsen € 20,--

Back