Na twee jaar als band muzikant te zijn gestopt, ben ik toe om ook de laatste spullen te verkopen.
De Roland Integra-7 is iedereen bekent en een simpele 'search'' laat zien dat ie nieuw nog steeds €1500,- kost.
Heb ik er ook voor betaald bij Spanjaard.
Hij is in prima staat op wat krassen na...alleen op de bovenkant...denk andere module opgezet.
Hij mag voor €750,- weg....veruit de beste prijs die ik ooit tweedehands heb gezien....dus svp niet afdingen of zoiets.
De tweede is een Hammond XB-2 die is ge-upgrade naar een HX-3 .
Dit is dure retrofit kit die ipv de oude XB-2 bevestigd waardoor je een van de allerbest digitaal klinkende Hammond bezit.
Je krijgt er ook de Neo Ventilator bij en een eenvoudige koffer voor het orgel.
Alles werkt uitstekend...vooral de toetsen, schuiven en knoppen...ben naar Brussel gegaan om een goede XB-2 op te pikken.
Optisch is het iets minder omdat de fineer wat los laat.
De ventilator is wat bekrast na veel stage gebruik,....maar verder niks mee aan de hand.
Ik heb €250,- voor de Hammond XB-2 betaald,....de retrokit kost nu €798,- (heb niet veel minder betaald) en de Neo Ventilator was ook €400,-.
Dit mag samen ook voor €750,- weg.
Bellen of een berichtje sturen kan ook : 06-55856257
André van der Schoot
De Roland Integra-7 is iedereen bekent en een simpele 'search'' laat zien dat ie nieuw nog steeds €1500,- kost.
Heb ik er ook voor betaald bij Spanjaard.
Hij is in prima staat op wat krassen na...alleen op de bovenkant...denk andere module opgezet.
Hij mag voor €750,- weg....veruit de beste prijs die ik ooit tweedehands heb gezien....dus svp niet afdingen of zoiets.
De tweede is een Hammond XB-2 die is ge-upgrade naar een HX-3 .
Dit is dure retrofit kit die ipv de oude XB-2 bevestigd waardoor je een van de allerbest digitaal klinkende Hammond bezit.
Je krijgt er ook de Neo Ventilator bij en een eenvoudige koffer voor het orgel.
Alles werkt uitstekend...vooral de toetsen, schuiven en knoppen...ben naar Brussel gegaan om een goede XB-2 op te pikken.
Optisch is het iets minder omdat de fineer wat los laat.
De ventilator is wat bekrast na veel stage gebruik,....maar verder niks mee aan de hand.
Ik heb €250,- voor de Hammond XB-2 betaald,....de retrokit kost nu €798,- (heb niet veel minder betaald) en de Neo Ventilator was ook €400,-.
Dit mag samen ook voor €750,- weg.
Bellen of een berichtje sturen kan ook : 06-55856257
André van der Schoot