• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland Integra-7 en Hammond HX-3

pianistje

Ingeburgerd
Na twee jaar als band muzikant te zijn gestopt, ben ik toe om ook de laatste spullen te verkopen.

De Roland Integra-7 is iedereen bekent en een simpele 'search'' laat zien dat ie nieuw nog steeds €1500,- kost.
Heb ik er ook voor betaald bij Spanjaard.
Hij is in prima staat op wat krassen na...alleen op de bovenkant...denk andere module opgezet.
Hij mag voor €750,- weg....veruit de beste prijs die ik ooit tweedehands heb gezien....dus svp niet afdingen of zoiets.

De tweede is een Hammond XB-2 die is ge-upgrade naar een HX-3 .
Dit is dure retrofit kit die ipv de oude XB-2 bevestigd waardoor je een van de allerbest digitaal klinkende Hammond bezit.
Je krijgt er ook de Neo Ventilator bij en een eenvoudige koffer voor het orgel.
Alles werkt uitstekend...vooral de toetsen, schuiven en knoppen...ben naar Brussel gegaan om een goede XB-2 op te pikken.
Optisch is het iets minder omdat de fineer wat los laat.
De ventilator is wat bekrast na veel stage gebruik,....maar verder niks mee aan de hand.

Ik heb €250,- voor de Hammond XB-2 betaald,....de retrokit kost nu €798,- (heb niet veel minder betaald) en de Neo Ventilator was ook €400,-.

Dit mag samen ook voor €750,- weg.

Bellen of een berichtje sturen kan ook : 06-55856257

André van der Schoot

.....Integra verkocht en opgehaald.

De Hammond XB2/HX3 + Neo ventilator is nog te koop.
ik denk dat de meeste niet weten hoe goed dit klinkt.
De Hammond XK-5 en de Mojo klinken erg goed voor jazz en andere ‘brave’ stijlen, maar blues/rock is toch het terrein van de HX3.
Zeker met de ventilator .

Het enige minpuntje is dat de XB2 geen ‘waterfall’ toetsenbord heeft maar meer ‘synth’.
Als voormalig eigenaar van verschillende Nords en het eerste Numa organ (superieur aan de Numa2) kan ik verzekeren dat dit niet een beetje ‘ieder z’n smaak’ gevalletje is, maar meer dan dat.

ik wil gewoon nooit meer in bandjes spelen anders zou ik het niet wegdoen.
De prijs van €750,- is zeer bescheiden.
ik heb een Motion Sound KP500 SN stereo versterker die flink kan blazen.
Neem een Nord , Hammond of Mojo gerust mee en laat je eigen oren beslissen.

Back