Evolution UC33e gezocht

Status
Please reply by conversation.
Al die bemoeizucht.... beste mensen, ik zoek zelf ook....

Intussen zoek ik hem nog steeds...

UC33

UC33

Hallo.

Zoek je nog steeds naar een UC33?
Ik verkoop hem toch maar.. tIs wel geen UC33e, maar de gewone. Volgens mij zijn er niet echt veel verschillen.
De UC is +- 1,5 jaar oud/jong. Hij werkt uiteraard perfect, zonder krasjes of vlekken. Incl boekje, doos, kabel, cd-rom en overlays.
Laat maar weten of je interesse hebt.

Greetz,
Tim

ps, ik heb ook een Yamaha SW1000xg soundcard/synth te koop. Zeg mar wat je ervoor over hebt. Ik gebruik de UC33 en de Yamaha te weinig.

Toch weer niet. Ook 'ikke' is weer zo'n onbetrouwbaar forumlid, waarvan er helaas erg veel zijn.
Afspraak = afspraak mensen, ook per mail of forums. Geen stijl om afspraken niet na te komen :r

Ik ga hem denk ik maar nieuw uit Duitsland laten komen.. Dat is weinig duurder maar duitse postorders houden zich ten minste wel aan afspraken..

Euh wat nu gast?? Als ik de kans krijg om er 20 euro meer op te verdienen, doe ik dat! Weet jij wel hoeveel ik deze bak betaald had?

En trouwens wee toch blij dat hij al weg is.. Afrippen deed ik je toch, hij kost immers maar 160 euro nieuw. Dus je BENT idd beter af met een nieuwe. :eureka:

Status
Please reply by conversation.
Back