hoi
Ik moet een geluidskaart aanschaffen voor mijn laptop maar ik loop zowat verloren in de verschillende merken. De quattro van m-audio lijkt me anders wel een goede koop ...
Verder, zijn er geluidskaarten met een voorversterker in 1 module (aan een betaalbare prijs) op de markt? Ik ben samen met een vriend een live-act aan het voorbereiden (nog maanden werk
) en ik wil dus geen domme koop doen. We zouden live een Juno gebruiken, een micro etc. (uiteraard ook draaitafels), en ik weet niet zo goed hoe dat qua bekabeling allemaal gefixed moet worden ...
bedankt!
Ik moet een geluidskaart aanschaffen voor mijn laptop maar ik loop zowat verloren in de verschillende merken. De quattro van m-audio lijkt me anders wel een goede koop ...
Verder, zijn er geluidskaarten met een voorversterker in 1 module (aan een betaalbare prijs) op de markt? Ik ben samen met een vriend een live-act aan het voorbereiden (nog maanden werk
) en ik wil dus geen domme koop doen. We zouden live een Juno gebruiken, een micro etc. (uiteraard ook draaitafels), en ik weet niet zo goed hoe dat qua bekabeling allemaal gefixed moet worden ... bedankt!