• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Diversen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Hooihuis

Acta est fabula
Behringer B1 condensatormicrofoon. Compleet met boekje, shockmount en plopkap, in bijbehorende koffer. Verkeert in onberispelijke staat want is nooit gebruikt. Als nieuw dus! Prijs E 110,-.

Yamaha MD4 4 sporen minidiskrecorder inclusief 4 MD Datadisks en handleiding. Wel gebruikt, maar niet veel - ziet er dan ook als nieuw uit en werkt probleemloos! De bijgeleverde disks zijn vrij prijzig in de winkel dus ik vraag er in totaal E 325,- voor.

Roland MC-09 Phraselab inclusief 128 MB Smartmediacard. Ook in prima staat, niets aan te zien dus. E 200,-.

Even een subtiel doodschopje omhoog:

B1 E 80,-

MD4 + toebehoren E 300,-

MC-09 + card E 180,-

Behringer B1 is verkocht.

Blijft over:

MD4 + toebehoren € 275,-

MC-09 + card € 150,- (alleen de card is al € 38,- dus waar hebben we het nog over!)

Plaatje MD4....zeer geschikt voor met name snelle muzikale schetsen, maar ook voor serieus gebruik in een uitgebreidere setup (beschikt uiteraard over midi-synchronisatie en afzonderlijke uitgangen voor de tracks).

Attachments

• md4.jpg
    md4.jpg
    37,1 KB · Bekeken: 47
Plaatje MC-09.......voor de groovers onder ons. Sterk punt is de zeer ranzige samplekwaliteit die van je loops al gauw iets bijzonders maakt (okee, kan ook een zwak punt zijn ;) ).

Attachments

• mc09.jpg
    mc09.jpg
    54,5 KB · Bekeken: 52
......en de Roland heeft ook een nieuw baasje!

Resteert alleen nog de 4-track MD-recorder van Yamaha. Prijs is nu verlaagd naar € 260,- en zal niet verder zakken, gelet op de vier bijgeleverde disks. Bij het uitblijven van interesse hou ik hem gewoon lekker zelf; hij staat me niet op mijn rug en ik zal er vast nog wel eens een bestemming c.q toepassing voor weten te vinden :)

.................ik blaas hier toch nog even nieuw leven in, want het wordt steeds voller in huis. De MD-recorder (met toebehoren) mag nu weg voor E 220,-. Is echt geen geld, zeker niet als je weet wat die disks kosten.

En we hebben heerlijke :koffie: in Alkmaar, dus sla je slag!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back