• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Atom - Antumbra - Elements in 18HP

nmnn

Human Error Synth Repair
Gloedjesenieuwe module van Antumbra: de ATOM. Een mini-Elements in slechts 18HP, maar toch 27 draaiknoppen. Komt met volledige functionaliteit zoals het origineel, inclusief hidden modes. Deze versie echter, schijnt daarnaast nog eens fraai amber licht uit de ongebruikte sockets. (Kun je overigens uitzetten met een jumper op de achterkant).

Atom-Antumbra-SF-5.JPG

Dit is de meest recente module die ik zorgvuldig heb gebakken in een eigen reflow-oven. Ik gebruik enkel hoogwaardige componenten van betrouwbare distributeurs. Ik sta volledig in voor de kwaliteit van de module en geef wat dat betreft gewoon garantie.
De prijs voor een ambachtelijke Elements in 18HP is : 429 euro exclusief verzenden.
Kom hem bekijken of bespelen hier in Rotterdam!

Attachments

• Atom-Antumbra-SF-4.JPG
    Atom-Antumbra-SF-4.JPG
    78,4 KB · Bekeken: 102
  • Atom-Antumbra-SF-3.JPG
    Atom-Antumbra-SF-3.JPG
    76,3 KB · Bekeken: 111
  • Atom-Antumbra-SF-2.JPG
    Atom-Antumbra-SF-2.JPG
    73,6 KB · Bekeken: 107
  • Atom-Antumbra-SF-8.JPG
    Atom-Antumbra-SF-8.JPG