Gloedjesenieuwe module van Antumbra: de ATOM. Een mini-Elements in slechts 18HP, maar toch 27 draaiknoppen. Komt met volledige functionaliteit zoals het origineel, inclusief hidden modes. Deze versie echter, schijnt daarnaast nog eens fraai amber licht uit de ongebruikte sockets. (Kun je overigens uitzetten met een jumper op de achterkant).
Dit is de meest recente module die ik zorgvuldig heb gebakken in een eigen reflow-oven. Ik gebruik enkel hoogwaardige componenten van betrouwbare distributeurs. Ik sta volledig in voor de kwaliteit van de module en geef wat dat betreft gewoon garantie.
De prijs voor een ambachtelijke Elements in 18HP is : 429 euro exclusief verzenden.
Kom hem bekijken of bespelen hier in Rotterdam!
Dit is de meest recente module die ik zorgvuldig heb gebakken in een eigen reflow-oven. Ik gebruik enkel hoogwaardige componenten van betrouwbare distributeurs. Ik sta volledig in voor de kwaliteit van de module en geef wat dat betreft gewoon garantie.
De prijs voor een ambachtelijke Elements in 18HP is : 429 euro exclusief verzenden.
Kom hem bekijken of bespelen hier in Rotterdam!
Attachments
-
Atom-Antumbra-SF-4.JPG78,4 KB · Bekeken: 102 -
Atom-Antumbra-SF-3.JPG76,3 KB · Bekeken: 111 -
Atom-Antumbra-SF-2.JPG73,6 KB · Bekeken: 107 -
Atom-Antumbra-SF-8.JPG71,6 KB · Bekeken: 109 -
Atom-Antumbra-SF-1.JPG73,8 KB · Bekeken: 109 -
Atom-Antumbra-SF-7.JPG56 KB · Bekeken: 124 -
Atom-Antumbra-SF-6.JPG55,3 KB · Bekeken: 101