Sly Dog
Tweak, Sample, Loop.
Ik ben bezig met het opruimen van de studio en de volgende beestjes mogen naar een nieuw baasje!
Te testen in Leeuwarden en opsturen kan ook (kosten koper). ROLAND ALPHA JUNO-1
Zes voice polyfone analoge synthesizer. Zit helemaal vol met custom made patches (chillwave pads, electro basses, percussie, hoovers, etc.) en komt met stofkap van CompuCap.
Lichte gebruikssporen en backlight ietwat dof maar prima leesbaar.
€300
CASIO RZ-1
Klassieke lo-fi 8 BIT drummachine met ingebouwde sampler. Heerlijk voor stoffige Ghetto-house en obscure Hip-hop. Prima Functionerend, lichte gebruikssporen.
Komt met twee extra EPROMS met, als ik het goed heb, 808/909 sounds (EPROMS nog niet ingebouwd).
€300
DOEPFER A-190-2
MIDI-CV/gate-convertor in Eurorackformaat. Als nieuw en komt met rackschroefjes.
€75
Te testen in Leeuwarden en opsturen kan ook (kosten koper). ROLAND ALPHA JUNO-1Zes voice polyfone analoge synthesizer. Zit helemaal vol met custom made patches (chillwave pads, electro basses, percussie, hoovers, etc.) en komt met stofkap van CompuCap.
Lichte gebruikssporen en backlight ietwat dof maar prima leesbaar.
€300
CASIO RZ-1
Klassieke lo-fi 8 BIT drummachine met ingebouwde sampler. Heerlijk voor stoffige Ghetto-house en obscure Hip-hop. Prima Functionerend, lichte gebruikssporen.
Komt met twee extra EPROMS met, als ik het goed heb, 808/909 sounds (EPROMS nog niet ingebouwd).
€300
DOEPFER A-190-2
MIDI-CV/gate-convertor in Eurorackformaat. Als nieuw en komt met rackschroefjes.
€75