• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

reason 10.2 , izotope iris 2 , faw circle2 , vacuum pro , hybrid3 en xpand2

donfifis

Synth liefhebber
hallo wegens overstap op studio one bied ik mijn propellerhead reason 10.2 , izotope iris 2 , future audio workshop circle2 , air music technology vacuum pro , hybrid3 en xpand2 aan voor verkoop.

voor propellerhead reason 10.2 vraag ik 225 euro.
voor izotope iris 2 vraag ik 70 euro.
voor future audio workshop circle2 vraag ik 70 euro.

en bij interesse voor alle software in 1 pakket , dus reason 10.2 , iris 2 , circle2 , vacuum pro , hybrid3 en xpand2 vraag ik 325 euro.

bij interesse voor 1 of meerdere vsti of het hele pakket laat even een berichtje achter.

mvg

donfifis

reason 10.2 laagste prijs 140 euro.
tot de 20ste staat het pakket te koop daarna als het niet verkocht is niet meer te koop.

mvg

donfifis

Back