Dreaming while you sleep Live

JA HALLO, MOET OOK NOG ETEN HOOR!!!! ;)

Maar eh http://mmbase.dyndns.org/synthforum/dreaming.mp3

Enne, geen soundfonts. Gewoon de GM sounds van m'n Roland module. (en nog vals gespeeld door andere synths te gebruiken) Geen mastering, gewoon 1:1 opgenomen met cubeest 24 bits en mp3 van gebakken.

En voor de mensen die het totale ruk vinden.

BOEIE! *hehe*

Is gewoon leuk. :P

Origineel geplaatst door bambamstudio
En slipper, als je een keer goede ideeen hebt, mag je die bij mij best een keer komen uitwerken.

geld voor iedereen overigens...........

enne...wat moet dat kosten per uur?

8o)

equate

Komt goed uit. Ik ben bezig met veel eigen muziek. Heb al het een en ander aan demotjes. Ik zal wel eens wat sturen. Gewoon wat goede akkoorden en wat gepingel. Er komt vast wel wat uit rollen.

Heb NOG geen synth met midi in en uit. Heb er sowieso nog geen maar zoe heeft een dx7 voor me staan dus ik koop hem wel.

Ik heb eens door die catalogus van roland zitten bladeren en ben inderdaad al die dingen tegen gekomen. Ziet er goed uit. Ook dat GM2 belooft veel. Ik zal er zeker over na denken want het kan ook voor mij handig zijn.

De mp3 doet het niet. Database tijdelijk down. Maar goed. Ik luister later nog wel eens.

Ik kan nog wel even melden dat deze versie al is gecoverd door een Canadees. Hij heeft wat met mijn midi zitten rommellen en het klinkt anders. Maar dat even terzijde.

Ja hoor, heeft die kapharrie m'n Apache uitgezet.

Maar ut werkt weer hoor. Gewoon downloaden die zooi. ;)

AAAAaaaaaaaaaaaaaaahhhh GM! :confused: (moest natuurlijk eerder gepost worden)

Jullie vergeten wel allemaal dat Slipperman pas 16 is. En niet zomaar alle dure synths kan kopen (of wel :)). DX niet nemen, is er ook in softsynth (FM7). Ik zal gewoon die JV-1010 kopen en lekker op de computer editen. Je zit toch in de computergeneratie hebt net je nintendojeugd achter de rug dus dat moet wel lukken. :W

PS ben nu ook pas een dag 18 :) en heb me de !#%@ moeten sparen voor synths.

Laatst gewijzigd:
18?

Auw! :(

Back