(hardcore) mentally ill

ehm, ik krijg hier de monsterachtige downloadsnelheid van 5,41 kb/s.... Ken da nie wa snellûh?

ghehehe dat is helaas iets waar ik geen invloed op heb 8)

Erg standaart begin niet echt speciaal of zo, een beetje saai zelf. Lekker BD mag wel wat harder. Sorry dat ik het zeg maar vind die hele track best wel saai eigenlijk, tis ook niet echt mijn style zeg maar dus daar kan het ook aan liggen.

Volgende keer beter.:)

bedankt voor je reactie :)

lache!

ik zou de BD vervangen door en drum met wat meer power... misschien wat meer decay/release tijd en laag.. oh dat komt er in @ 1:08. Ik zou de "tweede" BD wat (klein beetje) pitchen naar boven. Een reversed bd vind ik ook altijd wel loik maar misschien is dat tegenwoordig uit??
misschien zou je wat extra's kunnen toevoegen bij de stukken waar je lead loopt.. om wat "extra aandacht vragen" of zo...

verder vind ik m best wel vet.

maar uhm... ik weet eigenlijk helemaal nix lol.

met welk programma heb je dit gemaakt trouwens? als ik zo vrij mag zijn, natuurlijk.

k zal is kijken wat ik aan die kick kan doen waarschijnlijk ga ik m nog wel wat meer eq-en. ik heb dit trouwens gemaakt met fruity en vst effecten. en de pro 53

Eindelijk een beetje acceptabele downloadsnelheid :) ff Geluisterd en ik vond het eigenlijk best ok. Ik geef eigenlijk geen :kont: om hardcore, maar dit kon me toch nog wel bekoren. Wat ik wel mis is laag. Misschien moet je die kick layeren met een andere die meer ballen heeft, of een (sub-) baslijn erin gooien. Het is me nu allemaal wat teveel mid. Ook zou ik 'm iets inkorten. Maar verder oké track wat mij betreft (voor wat het waard is). :biertje:

ik heb zon donkerbruin vermoeden dat ik mn bas toch maar iets anders ga doen 8)

Dit is weer zo'n sample die je eigenlijk niet moet gebruiken. Hij is soms ook totaal onverstaanbaar..

Verder vindt ik m zeker niet slecht, maar ook niet echt bijzonder. :okdan:

zeker niet slecht:okdan:
alleen is hij wat te eentonig ,ik zou er wat meer scheurende geluiden in gebruiken i.p.v. het hele tijd herhalen van hetzelfde geluid,verder mag de kick idd wel wat meer low freq.

dank jullie wel ik zal dr naar kijken

Origineel geplaatst door 4tune
ZAl wel pure toeval zijn maar heb een paar maandjes terug ook die sample gebruikt.
Is wel een iets andere style hardcore als die van jou maar ok.

http://meerenvaart.tweakdsl.nl/music/God_the_Devil_Hell_Heaven.mp3

Was overigens niet mijn beste nummer :p

Over jouw nummer gesproken. De kick mag idd wel dikker en iets meer afwisseling.

Cool nummertje.

is zeker een lache nummertje ik vind alleen de vocal een beetje onduidelijk. zit volgens mij een beetje veel ruis over ;)

ik vinnumwelvethoor. die voopvoopvoopvooperdervoop (je zou 't de lead kunnen noemen) is wel lacheuh. ik vind die kick trouwens wel lekker zo, dat laag draaien ze in de zaal er wel bij.:okdan:

tja...
....erg langdradig allemaal,probeer 's wat aan de opbouw te doen...
....de kick staat te zacht..
....die sample is al vaker gebruikt...
....vind alleen het geluidje wel leuk....

veel suc6 verders..:biertje:

Back