[Lounge] André Pascal - Melody Of Life

André Pascal

Member of Paradise
Ik heb al een tijdje een lounge track klaar, de track heeft als titel Melody Of Life. Ik heb hem volledig geproduceerd in Cubase SX en heb alleen VST instrumenten en effecten gebruikt.
Ik ben eigenlijk benieuwd naar wat reacties van mede SF-ers!

Hier kun je hem vinden: André Pascal - Melody Of Life klik daarna op het folder icoontje met de tekst song

Laatst gewijzigd:
zooooooooo.... deze is behoorlijk laidback zeg! :z

klinkt zeker niet verkeerd overigens.
kan zo op ehm... "Chill Down Ibiza Lounge deel 37" :D

m'n enige kritiekpuntje is eigenlijk dattie misschien een beetje saai is,
omdat alles eigenlijk een beetje door blijft zweven, maar aan de
andere kant kan het ook wel weer... 't is een kwestie van smaak

conclusie: mooi trackie... :engel:

Ik vind hem heel lekker.
Lekker dromerig. Niet zoveel afwisseling maar het is de sfeer dat het nummer maakt.

Qua mix vond ik hem wat dof klinken en die lage bas moest gewoon wat strakker naar m'n smaak. De zang is zo wat meer helder.

Resultaat:
http://faxis.dyndns.org/synthforum/melody_fused.mp3

Wat me opviel is dat je alles zo breed mogelijk hebt proberen te krijgen. Maar da's helemaal niet nodig. Als je de tegenstelling tussen het laag en hoog qua breedte ook groter maakt gaat de track meer leven. Meestal als je kanalen wat meer scheidt en/of panning toepast je de mix wat meer ruimte geeft.

Ja hoor lekker hoor. Mooie accoorden, mooie sound, goeie mix, lekkere bass. toppie!

Saai? misschien een beetje...maar ook echt maar een beetje. :)

-edit-

Saai? Ik luister hem nu voor de 4e keer achter elkaar.. valt dus wel mee met saai! :D

Zit prima in elkaar! Ik heb er weinig op aan te merken. Een zachte analoge lead zou hier naar mijn idee wel op zijn plaats zijn, dat zou net wat meer cachet aan het trackje geven.

Ik luister hem nog ff, maar hij is gewoon af hoor :)

(die bass is errug lekker trouwens)

Goh,
deze had ik gemist, en gevonden door nog eens te zoeken naar die andere knappe song van jou (Eureka).
Wat is deze ook lekker. Zeker niet saai, de sfeer is meer dan voldoende.
:halleluja

verdient een schopje omhoog... :D

Gave track man!! Weer een meesterlijke bas!!

Mooi schema ook, ik hou wel van die akkoordenwisselingen..... verrassend.

:biertje: :peukie: :biertje: :walker: :z

pppppffffffffiieuuuww....... ik ben helemaal rustig....... en dat had ik nu net ff nodig ;-)
:okdan:

Erg lekker hoor vind alleen de sound van dat delay synthje wat op 0,25 begint er niet zo bij passen.
Zou een ander soundje kiezen. Of door een low pass filter gooien of zoiets.

Back