azer
Nieuwkomer
hallo,
ik ben 24 jaar en ben afkomstig uit belgie(antwerpen) en heb me hier ingelogd omdat alleen jullie nederlanders de beste forums hebben uiteraard
ik ben anderhalf jaar geleden met een vriend voor de grap keybord lessen beginnen nemen en tien lessen later was men vriend er ni meer bij en ben ik doorgegaan want ik was er weg van, en nu nog want ik ben een half jaar geleden overgeschakeld naar piano. ik heb enorm de smaak te pakken en nu is het geen grap meer maar een passie geworden om muziek te leren spelen.
ik heb toen ik begon met keybordles een keybord gekocht van yamaha om te leren spelen. dgx 200 voor degenen die het graag weten
heel fijn toestel voor de beginnende student muziek, maar nu wel erg beu gekeken eigenlijk.dermee dat ik vorige week bijna een workstation had gekocht van roland, de fantom x8. niet erg goedkoop maar wel heel erg compleet. en toen ik achter die fantom zat om te spelen drong het plots door me door dat ik er geen bal van snapte want alles was in synth termen en dergelijke dingen. de verkoper van de winkel zei ook dat er een sampler en sequencer en nog veeeeeeel meer in zat. leek me erg gaaf, alleen wist ik niet wat het was. dus heb ik deze site gevonden en via hier uitleg gevonden op andere sites en stuff. nu weet ik wel wat het allemaal is en zo maar ik kan die roland niet kopen want ik vind dat men muziekkennis te gering is op dit moment en dat ik beter enkele jaren kan wachten.
maar...!!!
ik heb besloten om alles te leren van synthesizers, samplers, sequencers, midi, effecten en alles wat erbij hoort zodat ik over enkele jaren een dergelijk iets kan kopen en dat ik ook weet wat het betekent!! en dat ik dan zelf muziek kan beginnen maken. alleen weet ik niet goed waar te beginnen!! of hoe!!
HOE LEER IK MET SYNTHESIZER EN TOEBEHOREN WERKEN!!!!!
kan iemand me op de juiste weg zetten?
vriendelijke groeten,
azer
ik ben 24 jaar en ben afkomstig uit belgie(antwerpen) en heb me hier ingelogd omdat alleen jullie nederlanders de beste forums hebben uiteraard
ik ben anderhalf jaar geleden met een vriend voor de grap keybord lessen beginnen nemen en tien lessen later was men vriend er ni meer bij en ben ik doorgegaan want ik was er weg van, en nu nog want ik ben een half jaar geleden overgeschakeld naar piano. ik heb enorm de smaak te pakken en nu is het geen grap meer maar een passie geworden om muziek te leren spelen.ik heb toen ik begon met keybordles een keybord gekocht van yamaha om te leren spelen. dgx 200 voor degenen die het graag weten
heel fijn toestel voor de beginnende student muziek, maar nu wel erg beu gekeken eigenlijk.dermee dat ik vorige week bijna een workstation had gekocht van roland, de fantom x8. niet erg goedkoop maar wel heel erg compleet. en toen ik achter die fantom zat om te spelen drong het plots door me door dat ik er geen bal van snapte want alles was in synth termen en dergelijke dingen. de verkoper van de winkel zei ook dat er een sampler en sequencer en nog veeeeeeel meer in zat. leek me erg gaaf, alleen wist ik niet wat het was. dus heb ik deze site gevonden en via hier uitleg gevonden op andere sites en stuff. nu weet ik wel wat het allemaal is en zo maar ik kan die roland niet kopen want ik vind dat men muziekkennis te gering is op dit moment en dat ik beter enkele jaren kan wachten. maar...!!!
ik heb besloten om alles te leren van synthesizers, samplers, sequencers, midi, effecten en alles wat erbij hoort zodat ik over enkele jaren een dergelijk iets kan kopen en dat ik ook weet wat het betekent!! en dat ik dan zelf muziek kan beginnen maken. alleen weet ik niet goed waar te beginnen!! of hoe!!
HOE LEER IK MET SYNTHESIZER EN TOEBEHOREN WERKEN!!!!!
kan iemand me op de juiste weg zetten?
vriendelijke groeten,
azer