klassieke pianostudente wordt Techno DJ

Origineel geplaatst door Maks
daar gaat het ook helemaal niet om. dat komt inderdaad vaak voor

dit meisje is een echt seutje, die bij manier van spreken nog niet weet wat een draaitafel is, die in 1 maand tijd een behoorlijk lekkere DJ wordt

Derrick May werkt er trouwens ook aan mee....

Niet op letten, Smackos zit reeds een week zonder prozac. ;)
(been there, done like that...)

Ik ben wel eens benieuwd om het te zien. De "vakjurie" (ahum :frons: ) kon wel om de tuin geleid worden,
maar ik vraag me af of je van iemand die eigenlijk volledig "klassiek"-minded is, wel
de essentie van techno en zo kan bijbrengen. of is het dan toch allemaal aanleerbaar?
Nu, ze moet natuurlijk draaien, en zelf geen plaatjes maken, en dat scheelt een pak,
maar toch... /me is benieuwd :)

Origineel geplaatst door cloudman

Ik ben wel eens benieuwd om het te zien. De "vakjurie" (ahum :frons: ) kon wel om de tuin geleid worden,
maar ik vraag me af of je van iemand die eigenlijk volledig "klassiek"-minded is, wel
de essentie van techno en zo kan bijbrengen. of is het dan toch allemaal aanleerbaar?
Nu, ze moet natuurlijk draaien, en zelf geen plaatjes maken, en dat scheelt een pak,

hehe geef em snel een doosje!

mja idd, maar ja... that's the game... zoals maak van een vuilnisman een bruidskleedontwerper met hoog gay-gehalte:)

Origineel geplaatst door cloudman

de vinger op de zere plek.............. want plaatjes aan mekaar mixen is niet moeilijk.......dat leer je met een beetje ritmegevoel binnen een paar uurtjes of maximaal paar daagjes................ maar de JUISTE plaatjes in de JUISTE volgorde afhankelijk van hoe de dansvloer reageert...............ja.....dat maakt het verschil tussen een echte en een wacke DJ...... helaas ben je tegenwoordig al een top-DJ als je 1 hitje hebt geproduceerd en met niet al teveel trainwrecks een set doorkomt...... op een of andere manier ben ik wel heel erg benieuwd naar een setje van deze mevrouw, eens kijken of ze in de buurt komt van bv een jeff mills of mijn favoriet: carl craig..

Olaf

Origineel geplaatst door olafmol
op een of andere manier ben ik wel heel erg benieuwd naar een setje van deze mevrouw, eens kijken of ze in de buurt komt van bv een jeff mills of mijn favoriet: carl craig..

Olaf

Ja dat is natuurlijk niet helemaal eerlijk. Deze broeders zitten al zo lang in het vak..

Origineel geplaatst door Arv
Ja dat is natuurlijk niet helemaal eerlijk. Deze broeders zitten al zo lang in het vak..
hmm ja......maargoed..een vakjury is een vakjury toch??

Ik heb de engelse aflevering ook gezien. Wel grappig. In nederland is ook zoiets geweest. Toen werd degene o.a. door Michell de Hey "opgeleid". Ook geloof ik een meisje die cello speelde en nooit in een club geweest was.

Back