Gebruik van nummer

No offence...

No offence...

...Joep. Ik ben inmiddels ook zover om dit netje met (betaalde) hulp van BUMA/Stemra te doen.

Ik stel ik vraag juist omdat ik mijzelf goed ken, en juist misschien valse bescheidenheid verwar met toegeeflijkheid. Even in gewone taal: ik zal snel geneigd zijn om tegen die zangeres te zeggen:

"ach weet je, laat die rechten eerst maar zitten. Zie eerst maar 'ns bekend te worden watn daar heb ik ook wat aan, en dan zien we later wel hoe wat dat financiëel regelen".

En dat is dus juist géén hoog van de toren blazen, maar juist bescheidenheid, vals of niet.

Maar met alle bijdragen weet ik inmiddels heel goed waar ik sta, en ik ga in ieder geval voorwerk verrichten, en dan toch het heikele punt met de zangeres aanzwengelen. Ik ben misschiena dan niet wereldberoemd, maar dat is zij ook niet, en zij zingt ook niet voor consumptiebonnen.

Daarbij komend: overleg het inderdaad eens met haar. Misschien heeft zij een schitterende invalshoek waar wij nog niet aan hebben gedacht ofzo. Alsof niet nadenkt over dit soort dingen!

nogmaals...

nogmaals...

...bedankt allemaal, ik kom er zeker op terug.

Trouwens, naar mijn bescheiden mening begint dit forum écht al een archief van formaat te worden. En dan bedoel ik náást de synth-formatie ook dergelijke muziek-aanverwante zaken.
Iets op trots op te zijn.

Groeten,
Pjeut.

Back