Roland R8 ROM-cards

Status
Please reply by conversation.

bjodero

<turboprutser>
Ik heb vernomen dat er voor de Roland R8 'human rhythm composer' (geweldige term...) 808- en 909-uitbreidingen bestaan! Gisteren heb ik voor € 125,- een beeldschone R8 op de kop getikt, maar ik wil er natuurlijk wel een beetje mee kunnen beuken! Wie helpt me? Andere uitbreidingen zijn overigens ook van harte welkom.

Groet,

Bjod.

Die kaartjes worden vrijwel niet zonder machine verkocht, vooral de electronic (808) en de dance (909) zijn dusdanig aan de prijs dat het eerder loont een R8MKII te kopen (die heeft ze nl al aan boord) of een Novation Drumstation erbij.

Die laatste geeft je ook wat meer tweak-mogelijkheden, verwacht dan ook niet dat je een volleerde x0x hebt met die kaartjes.

Q vindt trouwens dat de R8 meer leukere kaartjes heeft dan die 2

Roland SN-R8-06 Ethnic romcard

Roland SN-R8-06 Ethnic romcard

Die kaartjes worden vrijwel niet zonder machine verkocht, vooral de electronic (808) en de dance (909) zijn dusdanig aan de prijs dat het eerder loont een R8MKII te kopen (die heeft ze nl al aan boord) of een Novation Drumstation erbij.

Die laatste geeft je ook wat meer tweak-mogelijkheden, verwacht dan ook niet dat je een volleerde x0x hebt met die kaartjes.

Q vindt trouwens dat de R8 meer leukere kaartjes heeft dan die 2
Hoi,

Als je misschien ooit een SN-R8-06 Ethnic romcard over hebt, ben ik zeer geiteresseerd...

Mvg.

Jacov

Status
Please reply by conversation.
Back