• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

nOb controller

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

cuba7000

Ouwe rot
nOb. zeer soepele ( en robuust gemaakt), die werkt ,hoe kan ik het uitleggen,, als je je muis bv over een mixer audio fader zet, dan kan je die met de nOB heel fijn die aanpassen,het maakt eigenlijk niet uit waar je je muis zet, waar je je muis is,daar kan de nob een aanpassing doen.

zeer fijn om automation te schrijven, het werkt via muis protocol ,dus je kan het voor alle software gebruiken

als extra heb je ook nog nAc software, die je kan installeren,en werkt als volgt, zet je muis neer ,programmeer een toets combinatie, zeg shift 1, dan elke keer als je shift 1 indrukt, gaat de muis daar naar toe zonder dat je je muist hoeft te bewegen, je kan dit oneindig doen, dus bv voor je mixer hebt shift 1 t/m 24 geprogrammeerd, zo kan je heel snel mixen, met een zeer fijne en preciese knop

kijk ander even op hun website

https://www.nobcontrol.com/#device

slecht paar maanden oud, prijs nieuw is 200 , ik wil er 135 voor, echt gewoon nieuw !

gaat weg om dat ik meer out of the box ga werken(. elektron,octotrack)

Attachments

• Screenshot 2019-03-28 at 12.34.01.png
    Screenshot 2019-03-28 at 12.34.01.png
    592,3 KB · Bekeken: 97
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back