rutgerjv
Ouwe rot
Voor de liefhebbers van analoge tape saturation: een vintage Sony TC-105 4-sporen bandrecorder uit de jaren 70. Het apparaat wordt nadrukkelijk verkocht als defect, hij staat al lang stil en ik heb geen idee of hij na al die jaren nog naar behoren zou werken. Bovendien heb ik er geen tape bij. Uiterlijk ziet er hij netjes, maar een beetje verkleurd, uit. Geen zichtbare schade, en compleet qua knoppen en bekabeling. Voor de liefhebber. Vraagprijs: 50 euro, of doe een leuk bod.
Tevens te koop een degelijke Quicklok keyboard stander (QL-642) voor twee (zwaardere) synthesizers/keyboards/stage-piano. Het plastic kapje op de pen waarmee hij in hoogte wordt versteld ontbreekt, maar is nog steeds goed te bedienen. Verder in nette staat, en compleet met rubberen beschermers van de buizen. 60 euro.
Ruilvoorstellen eventueel welkom, tegen een: Roland SE-02 of Expert Sleepers Disting mk4 (met bijbetaling van mijn kant)
Tevens te koop een degelijke Quicklok keyboard stander (QL-642) voor twee (zwaardere) synthesizers/keyboards/stage-piano. Het plastic kapje op de pen waarmee hij in hoogte wordt versteld ontbreekt, maar is nog steeds goed te bedienen. Verder in nette staat, en compleet met rubberen beschermers van de buizen. 60 euro.
Ruilvoorstellen eventueel welkom, tegen een: Roland SE-02 of Expert Sleepers Disting mk4 (met bijbetaling van mijn kant)