Te koop/Te ruil: Traktor controller X1 met udg hardcase, deze verkeert in perfecte staat. Werkend, geen krassen en komt met enkele DJ dechtools chroma caps. De originele worden er ook bij geleverd. prijs 95€
Te koop/Te ruil: Traktor controller Z1, deze verkeert in perfecte staat. Werkend, geen krassen en komt met enkele DJ dechtools chroma caps. De originele worden er ook bij geleverd. prijs 70€
Te koop/Te ruil: Arturia minilab MK2 nieuw in originele verpakking en ongebruikt. prijs 70€
Te koop/Te ruil; Pioneer DJM 750 MK1. Mixer in perfecte staat. Hij heeft ongeveer 20 draaiuren. Geen schade en steeds enkel thuis gebruikt. Door is niet meer aanwezig.
Prijs: 500€
Te koop/Te ruil: UDG hardcase voor ableton push 2. perfecte staat prijs: 25€
Te koop/Te ruil: AKAI LPD 8. Perfecte staat. prijs 20€
Verzenden/ophaling is mogelijk in Antwerpen. Er kan ook op een locatie worden afgesproken.
Ik ben ook nog op zoek naar enkele spullen die gerust geruild kunnen worden.
Eurorack:
Pamela’s New Workout
Disting MK4
Klavis twin waves dual oscilloscope
Batmui quad LFO
Chrnoblob delay MK1
Mimetic digitalis Noise engineering
Octone Qubit
U kan me contacteren via PB of nog liever via e-mail websites.jazzy@gmail.com
Jazzy
Te koop/Te ruil: Traktor controller Z1, deze verkeert in perfecte staat. Werkend, geen krassen en komt met enkele DJ dechtools chroma caps. De originele worden er ook bij geleverd. prijs 70€
Te koop/Te ruil: Arturia minilab MK2 nieuw in originele verpakking en ongebruikt. prijs 70€
Te koop/Te ruil; Pioneer DJM 750 MK1. Mixer in perfecte staat. Hij heeft ongeveer 20 draaiuren. Geen schade en steeds enkel thuis gebruikt. Door is niet meer aanwezig.
Prijs: 500€
Te koop/Te ruil: UDG hardcase voor ableton push 2. perfecte staat prijs: 25€
Te koop/Te ruil: AKAI LPD 8. Perfecte staat. prijs 20€
Verzenden/ophaling is mogelijk in Antwerpen. Er kan ook op een locatie worden afgesproken.
Ik ben ook nog op zoek naar enkele spullen die gerust geruild kunnen worden.
Eurorack:
Pamela’s New Workout
Disting MK4
Klavis twin waves dual oscilloscope
Batmui quad LFO
Chrnoblob delay MK1
Mimetic digitalis Noise engineering
Octone Qubit
U kan me contacteren via PB of nog liever via e-mail websites.jazzy@gmail.com
Jazzy
Last edited by a moderator: