Gloomy - The Phlegm (I feel bad bad bad)

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld
Ik spuug op het systeem. Je zult het wel horen in mijn track. In het midden van de foto's, ziet U mijn bos van vorig jaar.. Prachtig nietwaar ? Eén jaar later heeft een vieze kever al mijn bomen opgewreten.. En mijn bos werd gekapt. Zie de foto's links en rechts.. Geen bos meer, geen zingende vogels meer. Ik ben volledig teneergeslagen. Dit allemaal door die stomme klimaatsverandering veroorzaakt door overproductie. Dit grapje kostte me duizenden euro's. En ik ben verplicht, op mijn eigen kosten, nieuwe bomen aan te planten. Ongelooflijk toch ? :(

Hey Robi, mooie commentaar jongen, ik ben je eeuwig dankbaar.. ;)

Voor diegene die wil, hij is ook gratis te downloaden via Soundcloud :

https://soundcloud.com/gloomer2000/the-phlegm

Dank allemaal !

Gloomy.

Gek, ik moest ineens aan Divine denken.. Kun je die nog herinneren?
Verder is het toch alleen maar goed om bomen te herplanten? En dat gewone burgers meer de dupe zijn, ligt gewoon eraan dat jullie daar verkeerd stemmen.. :-P
Misschien eens zaken doen in een café? Ik heb horen fluisteren dat daar de beste deals worden gesloten.. :-)

:biertje:

Hallo e-Gloomy-nations, doordat je een downloadlink bij je soundcloud upload hebt kon ik je track ook beluisteren! Ondanks dat jij kennelijk niet happy bent met de situatie begint je track bijzonder vrolijk. Hij snijdt hout om maar in dezelfde termen te blijven. Later wordt ie wel wat bozer. Dus, ik kan e.e.a. wel plaatsen. In het begin stonden de bomen nog en toen werden ze gekapt.

Wederom klinkt het prima, ik denk dat jij werelberoemd kan worden hiermee. Heb je Armin van Buuren al een demo gestuurd?

Gek, ik moest ineens aan Divine denken.. Kun je die nog herinneren?
Verder is het toch alleen maar goed om bomen te herplanten? En dat gewone burgers meer de dupe zijn, ligt gewoon eraan dat jullie daar verkeerd stemmen.. :-P
Misschien eens zaken doen in een café? Ik heb horen fluisteren dat daar de beste deals worden gesloten.. :-)

:biertje:

"Shoot your Shot", jazeker ken ik die nog.. Geweldige schijf vind ik dat. Haha, ja yo, ik zou wat meer op café moeten gaan.. En verkeerd stemmen, dan wordt er in heel de wereld verkeerd gestemd.. Allemaal zakkenvullerij, die rot-politiekers :)

Heb je Armin van Buuren al een demo gestuurd?

:dubbel: die zal lachen, denk ik.. zo amateuristisch.. Toch hartstikke bedankt voor je mooie feedback man, apprecieer ik van harte, dat weet je hé !

Wat betreft boseigenaar.. Ik HAD in de tuin 14 mooie bomen staan, waarvan er maar 1'tje overschiet, namelijk een kastagneboom. Het bos achter mijn tuin behoort helaas niet tot mij, maar die bomen moeten ook afgezaagd worden.. Want als het een beetje waait, dan hoor ik ze kraken.. Zeer gevaarlijk voor de buren met hun spelende kinderen.

Thanks guys :)

Back