• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

MicroKontrol,Mo-Fx,5x5 midi interface, K&M dubbele keys statief

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bass-molecules

M'n waakhond .... !!
omdat ik toch heimwee heb naar een MPC2000xl gaat het volgende de deur uit.

1 maal Korg MicroKontrol 275 € ( net nieuw)

1 maal Electrix Mo-FX 250 € ( in perfecte staat)

1 maal Motu micro lite, 5x5 Usb midi interface 130 €(nieuwprijs 150 € in duitsland en deze is nog nooit gebruikt en helemaal nieuw )

1 maal super robust K&M keyboard statief voor 2 keyboards met een draaggewicht van 80 kilo 60 euro. ( volledig in hoogte en breete in stelbaar en volledig in klapbaar)

heb nu nog de KORGKONTROL. deze heb ik nog maar net gekocht en is dus ZEER tot niet gebruikt.

prijs is 275 €. da's tot meer dan 50 € korting op de nieuweprijs bij feedback.

fototje.

Attachments

• korg.jpg
    korg.jpg
    39,4 KB · Bekeken: 63
en heb nog .......

en heb nog .......

de MOTU MICRO-LITE 5x5 midi interface. deze heb ik dus nog nooit gebruikt. heb ik pas 2 week.

prijs is 130 €. da's 20 euro korting op de nieuwprijs 150€. eigenlijk 30€ korting want heb natuurlijk ook verzendkosten gehad vanuit duitsland. en als ik het goed had is hij in nederland zelfs 170 a 180 euro.

deze heeft ook een fototje.

ach ik heb alle tijd, staat me niet echt in de weg ofzo, heb een groot huis 8)

maar dit zijn toch best mooie prijsjes met een flinke kortingen in vergelijking met de nieuw prijs.

Korg Kontrol is in de winkel 330 euro en bij mij nu 250 €. da's een 80 euro minder en hij is zgan.

Motu micro lite 5x5 interface is nieuw 150 euro en bij mij 100 €. da's 50 euro minder voor een net zo'n nieuw apparaat in de winkel. het duurde iets langer voor dat ik hem binnen had en in die tussen tijd heb al weer zo'n ruzie gehad met de computer dat ik had besloten om weer met de vertrouwde super strake MPC te gaan werken en ja toen was deze al betaalt en moets alleen nog binnen komen. dus deze is echt nog nooit gebruikt.

helemaal niemand die met softsynth's bezig is? daar is hij ideaal voor, maar ook voor hardware perfect geschikt.

230 euro voor en zgan korg microkontrol is toch netjes ?

nou goed als je wat te ruilen heb moet je het ook maar even proberen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back