• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Waldorf microwave 2 / Access Virus A / Liquid channel / Korg T1 / Alesis Ion

truezebra

Stamgast
* Waldorf Micro Wave II - goede staat, werkt zoals hij moet en met geweldige unieke klank. Inclusief originele adapter: €490

* Access Virus 1 - goede staat, werkt zoals hij moet en met beste 'analoge' synth sound van alle Virus. Inclusief originele adapter en duitse manual: €400

* Focusrite Liquid Channel - goede staat, werkt zoals hij moet, klinkt geweldige met veel kleur aan preamps en compressors. Inclusief stroomkabel: €750

* Korg T1 - Gebruikte het als midi controller en studiotafel, leuke toetsen. Zitten geen patches meer in (batterij aan vervanging toe). Niet de beste staat, rechter zijkant is de laminaat er af. Ik heb misschien nog ergens diskettes met de patches. Dumpprijs aan 3€ de kilo: €99

* Alesis Ion - Werkt zoals het moet, gebruikte staat. Hier en daar een kras op de bodem. Volume potmeter moet vervangen worden, die heb ik al besteld en geef ik erbij want heb momenteel geen tijd om hem te vervangen: €400

Microwave, virus en liquid channel kan ik versturen.
De rest ophalen in Antwerpen/Wilrijk of eventueel Gent op een aantal dagen.

Ik sta open voor ruilopties.
Opzoek naar Digitakt of V-synth xt

Back