Wie staat er ook op de Cirklon Sequencer wachtlijst? En hoe lang al?

Heeft iemand een link naar een goede tutorial hoe je er een complete track mee maakt. Ik heb deze nog niet gevonden. De handleiding is duidelijk of hoe de features te gebruiken maar een eenvoudige beschrijving hoe van A naar B te komen w.b.t. het maken van een track mis ik.

Benjamin damage laat af en toe ook tof zijn workflow zien

Zeker ook ff zijn Instagram checken als je dat hebt.

Veel te lang bezig geweest om via mijn cirklon met program changes scenes te kunnen triggeren in ableton. Met het idee dat ik dan eens wat eerder dingen in ableton kan samplen en daarin mee kan laten lopen ipv eeuwig aan knoppen blijven draaien en in een jam blijven steken. Daar een hardware sampler voor kopen gaat me voorlopig ff te ver en ableton staat toch altijd aan.

Waarom via pgm? Omdat je die vlak voor het veranderen van een scene naar ableton kan sturen, zodat de volgende scene in ableton gelijk start met de volgende scene in de cirklon. Als iemand dit handiger aanpakt hoor ik het graag :)

En de wachtlijst is inmiddels helemaal weg bij Sequentix, dus je kan nu simpelweg een Cirklon bestellen in de shop als je wilt :).

in ieder niet goed voor wie hem dacht te verkopen voor dezelfde prijs of zelfs meer :). Zelf heb ik me wel eens afgevraagd of het apparaat voor mij de prijs waard is die ik ervoor betaald heb. Eigenlijk niet, hoewel het erg leuk blijft om hem te gebruiken. Zal hier dus ook wel voorlopig blijven staan :)

Ik vraag me al lang af of het de moeite waard is om mijn 1 te upgraden naar een 2, want dat kost ook al rond de 900 euro. Zolang er geen extra functionaliteit in de firmware zit, lijkt het me niet echt nodig. Dat ie niet meer aan scalping prijzen wordt aangeboden, dat kan toch alleen maar positief voor de mensheid zijn ;-).

Ik had al n tijd de indruk dat de vraag veel kleiner is… mijne mag blijven

Is ie het geld waard? Nee

Is er iets anders beter of dat wel? Nee

Wel dan :)

Maschine zonder clips maar met patterns had me de investering bespaard denk ik maar NI moest zo nodig opdaten. Dus ik gebruik nu maschine als controller om in te spelen op de cirklon. Dan moet ik die softw niet leren. Fuck dat

Het is een duur apparaat, maar het werkt voor mij erg goed. Wel fijn dat de wachtlijst weg is. Alhoewel een beetje hype wel leuk is voor de verkoop denk ik. Hopelijk kan het bedrijfje van Colin nu leuk doordraaien zonder het gewicht van de wachtlijst.

Prijzen zijn er serieus op vooruit gegaan , is nu 2500 euro
Ik heb een cirklon die inmiddels al meer dan anderhalf jaar te koop staat , geen aasgierprijzen maar geraak er maar niet vanaf .
Ohh ja , is dan maar een back-up vorr in geval de andere faalt

Prijzen zijn er serieus op vooruit gegaan , is nu 2500 euro
Ik heb een cirklon die inmiddels al meer dan anderhalf jaar te koop staat , geen aasgierprijzen maar geraak er maar niet vanaf .
Ohh ja , is dan maar een back-up vorr in geval de andere faalt
Sowieso raak je 2e hands niet echt kwijt nu. Het geld is wellicht nu wel op voor veel mensen of ze hebben al teveel nieuwe spullen gekocht tijdens corona

ik ken iemand die er van droomt maar hij kan dat totaal niet betalen. Hij stelde me ooit een ruil voor maar ik had geen interesse in n MPC 60 en die is ondertussen weg.

Back