• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Elektron Digitone, Twisted Electrons Acid8 MkII, Korg Monologue, Arturia Keystep

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

CZ75

Ingeburgerd
Te koop aangeboden, alles is in nieuwsstaat met originele verpakking en alle toebehoren:

€575 - Elektron digitone - met 3 extra soundpacks: Bionic Walk, Uncanny Valley, Haunted Hearts)
€290 - Twisted Elektrons Acid8 MkII - de versie met metalen behuizing en analoog filter dus
€190 - Korg Monologue - kleur: goud
€75 - Arturia Keystep - kleur: wit

Alles kan getest worden in Amsterdam Centrum, ophalen heeft mijn voorkeur maar ik wil eventueel ook wel verzenden (na betaling, op kosten en risico van de koper).

heb je de digitone nog staan? toevallig intresse in ruil tegen behring elektron zgan, met bijbetaling van mijn kant?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back