[Industrial] Monopoly of violence

kratarknathrak

All hail the dark lord!
Een fijne stampert met marcheerbeat en veel, heel veel distortion! Alleen geschikt voor stoere mannen en vrouwen die hun dansmuziek bij voorkeur hard en schrapend consumeren.

http://www.kratarknathrak.host.sk/monopolyofviolence.mp3

Even op rechtsklikken en "opslaan als" selecteren, want anders doet ie het niet.

Hee, heb je een tijdje niet gepost of heb ik er steeds overheen gekeken of ben je alleen actief in oninteressante topics?
Kom je zaterdag naar bunker party in amsterdam?

Ik denk dat je nummer het in een club/kraakpand wel goed doet. Maar nu zo thuis ben ik er niet helemaal weg van.

Ja, als je hem hard hoort is hij wel het leukst

Jupz, ik kom zaterdag naar de bunker party. Kijken of we deze keer een goth chickie voor je kunnen meelokken. :)

Nou, zo makkelijk kom je er niet vanaf hoor! :L

Die smerige atonale takkeherrie van jou altijd.....straks thuis ff luisteren.

Origineel geplaatst door sander
Hee, heb je een tijdje niet gepost of heb ik er steeds overheen gekeken of ben je alleen actief in oninteressante topics?
Kom je zaterdag naar bunker party in amsterdam?

Ik denk dat je nummer het in een club/kraakpand wel goed doet. Maar nu zo thuis ben ik er niet helemaal weg van.

Just for the record: Pakhuis Wilhelmina is al zeker 12 jaar geen kraakpand meer. Een paar jaar geleden voor vele miljoenen Euros gerenoveerd. En ja, ik kan het weten, ik huur er zelfs al langer dan die 12 jaar een ruimte.:biertje:

:halleluja

Kick mag nog iets massiever zijn met name in het laag, verder gewoon een onverbiddelijk doormokerende track.

Origineel geplaatst door sander
Conso, het zijn 2 zinnen die niks met elkaar te maken hebben. Ik vroeg gewoon of Krak ook kwam.

Heb ik verkeerd geinterpreteerd dan Sander! No offence meant ! (Wilhelmina was dan toevallig heel lang geleden een kraakpand.) :mega:

conso

Vind 'm wel oké. Misschien zou ik 'm iets korter of iets sneller maken. Maar verder lekkere takkerherrie hoor :D ;)

best leuk trackje ja!! lekker vies... mag wel wat masssiever en wat sneller maar lekker..
Zou niet misstaan hebben op r_AW essentials 2 :engel:

pfoei, strobo's... rookmachines. echt koel tempo, doe hem in de remix een paar tandjes hoger en je hebt een instant tekno bootyshaker! ik luisterde hem net door m'n sherman filterbank, distortion galore!

hee, is dit nu ook gothic?

Dit soort muziek is behoorlijk populair op gothic parties. Dus het hoort er wel bij. Als je van Tekno of harde industrial houdt, moet je zeker eens gaan kijken op gothic parties als Cyberia (EKKO), Cybergothic Syndrome (Effenaar) en Freitag (LVC).

Sneller hoeft die van mij niet. Deze is 130 BPM, en heeft wat mij betreft een prima drive. De originele .wav file klinkt mij al behoorlijk massief in de oren, maar als het nog vetter kan, is dat nooit weg natuurlijk. Wie weet stamp ik nog wel een compressor over die beat. Hahahaha. 8)

Volgens mij heb je 'm te hard opgenomen. Hij is een beetje overstuurd.

Origineel geplaatst door kratarknathrak
Sneller hoeft die van mij niet. Deze is 130 BPM, en heeft wat mij betreft een prima drive. De originele .wav file klinkt mij al behoorlijk massief in de oren, maar als het nog vetter kan, is dat nooit weg natuurlijk. Wie weet stamp ik nog wel een compressor over die beat. Hahahaha. 8)

Toen ik hem beluisterde heb ik ook even gespiekt naar de Winamp metertjes, het laag ontbrak behoorlijk, en de kick kon wat massiever volgens mijn oren, dus je hebt de luxe dat je het laag kunt oppompen exclusief voor de kick. De rest klonk prima, en eigenlijk verbaasde het me ook wel dat het laag zo weinig leek te zijn volgens mijn ogen, terwijl het in mijn oren het niet zo erg hoorden.

Back