Korg MS20 heeft een handje nodig

spreeuw?

spreeuw?

:confused:
ok, ik heb een doepfer, met wat krakende potjes, als perslucht niet helpt?
wat voor spray dan wel
waar te koop
enzo
?

Kunnen SaintEric en Boemstjak ook toevallig een 808 repareren... de decay van de BD loopt niet lekker en dr zal wat gereviseerd moeten worden.. zie foto.. (kheb wel es eerder een soortgelijke thread drover geplaatst)

Ben benieuwd.. hoe zwaar de belasting voor mn portemonee zal zijn

Gr,
SMS303

Attachments

• 67_1_b.jpg
    67_1_b.jpg
    6,4 KB · Bekeken: 122
Kunnen SaintEric en Boemtsjak ook toevallig een 808 repareren... de decay van de BD loopt niet lekker en dr zal wat gereviseerd moeten worden.. zie foto.. (kheb wel es eerder een soortgelijke thread drover geplaatst)

Gr,
SMS303

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door sms303
Kunnen SaintEric en Boemtsjak ook toevallig een 808 repareren... de decay van de BD loopt niet lekker en dr zal wat gereviseerd moeten worden.. zie foto.. (kheb wel es eerder een soortgelijke thread drover geplaatst)

Gr,
SMS303

Ik weet het niet zeker, maar ik vermoed dat er niet zoveel met de BD decay van je 808 aan de hand is. De BD decay van de 808 is van nature erg lang en als je de decay voluit zet en je laat een snel vierkwarts BD patterntje lopen, dan zal het geluid van de uitfadende decay van de vorige BD het nieuwe geluid doen uitsterven of versterken. Daar is dus op zich niks mis mee. Als je bij snelle patterns de decay niet verder opendraait dan halverwege, dan heb je nergens last meer van.

808 reparatie

808 reparatie

De cymbal doet het alleen wanneer ie dr zelf zin in heeft.. dat kick egt :kont: daarnaast doet de start/stop button het alleen na heel erg lang en heel erg lief vragen :(

de druk toetsen kunnen ook wel vervangen worden.... ja achteraf gezien had ik beter kunnen w88 met kopen en beter een goede, wat duurderde, kunnen aaschoffen. Zonder al de ellende die ik nu ondervind

Gr,
SMS303

Back